مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان گفت:سرقت مکرر دریچه‌های منهول فاضلاب در این شهر، به معضل اساسی تبدیل شده است.

  روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهرستان زاهدان، مرتضی نورا   مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان  گفت: فاضلاب یکی از سیستم‌های موجود در ساختار شهر‌ها است که  در کنار شبکه‌های آب، برق و گاز برای رفاه زندگی مردم فراهم شده‌است و برای متصل کردن چند مسیر فاضلاب از منهول (چاهک) استفاده می‌شود.

  وی اظهارداشت: متاسفانه سارقان دریچه‌های این منهول‌ها را می‌دزدند که این به یک معضل تبدیل شده و برای خودروها، موتورسیکلت سواران و عابران خطرآفرین شده است.

  مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان گفت: دریچه‌های فاصلاب به دلیل مصالح موجود در آن و دسترسی ساده، هدف مناسبی برای سارقان است، اما حفره‌های عمیق ناشی از سرقت آنها، خسارت‌های جانی و مالی فراوانی برای شهروندان ساکن در محلات به بار خواهد آورد.

  نورا بیان کرد: منهول‌های بدون درپوش، ورود انواع زباله و شاخ و برگ درختان را به شبکه  فاضلاب هموار می‌کند که پیامد و عواقب برای سطح شهر و منازل مردم دارد.
وی با بیان اینکه روزانه ۳ تا ۴ سرقت درب منهول توسط سارقان صورت می‌گیرد، افزود: تداوم سرقت منهول‌های فاضلاب، مشکلات جدی ایجاد کرده و  هزینه‌های زیادی را به شرکت آب و فاضلاب تحمیل می‌نماید.

 نورا مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان زاهدان بر ضرورت ورود رسانه‌ها در این قضیه تأکید کرد و ادامه داد: از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده سرقت دریچه، به سرعت از طریق سامانه امداد و حوادث شرکت آبفا به شماره ۱۲۲ اطلاع دهند تا اقدام به نصب دریچه جدید گردد.
 

برچسب ها: سرقت ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۵ تير ۱۴۰۲
یعنی اوج نابودی کشوره وقتی مسئولین خوابند و میگند همه چی بلبله این میشه وضع حال ملت در سال ۲۰۲۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۵ تير ۱۴۰۲
دریچه های فاضلاب باید سیمانی شوند تا گشنه و گداها کم به دزدی بپردازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۱۵ تير ۱۴۰۲
وضعیت بدی هست شرکت آب و فاضلاب باید درب طوری طراحی کنه ندزدن
آخرین اخبار