۱۶٠ دانشجو در آذربایجان غربی به مرحله استانی حامیم راه یافتند

رئیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی گفت: ۱۶٠ دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به مرحله استانی حامیم راه یافتند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران از برگزاری مرحله استانی طرح "حامیم ۲ "با حضور ۱۶٠ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت:  تقویت نقش محوری دفاتر نهاد در راهبری فعالیتهای فرهنگی، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت نشاط و روحیه فعالیت های جمعی از جمله اهداف اجرای طرح حامیمدر دانشگاه ها است.

حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی  تقویت انگیزه برای نقش آفرینی در طول تحصیل، استعداد سنجی و استفاده حداکثری از توانمندی ها و ظرفیت های دانشجویان، آماده سازی نیروی انسانی دفاتر برای فعالیت های نهاد و استفاده از فرصت شبکه سازی و تیم سازی دانشجویان مستعد را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.

وی با بیان اینکه این طرح برای دومین سال در دانشگاه های ارومیه، علوم پزشکی ، پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان و صنعتی برگزار می‌شود، گفت: طرح "حامیم۲ " در سه مرحله دانشجویی، استانی و کشوری برگزار می‌شود که از بین ۳۳٠ دانشجوی شرکت کننده در مرحله دانشجویی، ۱۶٠ نفر به مرحله استانی راه یافته اند.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان غربی اظهار کرد: مرحله استانی طرح حامیم از روز شنبه به مدت یک هفته در دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام اسم حسینی با بیان اینکه دانشجویان در کارگاه‌های تخصصی با حضور اساتید مجرب، توانمند می‌شوند، ادامه داد: پس از پایان دوره، گواهی توانمند سازی اعطا و دانشجویان منتخب به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خاطر نشان کرد: سال گذشته ۲۵٠ دانشجوی فعال و تاثیرگذار در طرح حامیم که یک مرحله‌ای بود شرکت داشتند.

حجت الاسلام غلامرضا کیومرزی، رئیس کمیته آموزش طرح "حامیم ۲ "در استان نیز در این جلسه افزود: دانشجو اگر از جریانات حاکم بر دانشگاه آگاه نباشد آسیب می‌بیند لذا در کمیته آموزش در بخش‌های مختلف از طریق کارگاه‌ها با موضوعات شیوه حکمرانی امیرالمؤمنین، جهاد تبیین، دشمن شناسی و.. دوره‌هایی برگزار شود.

وی گفت: دانشجویان در کمیته آموزش در قالب ۶ کارگاه با عناوین آشنایی با روش‌های نقد و تحلیل، ازدواج و خانواده، روش مناظره، تکنیک‌های مهار خشم، تکنیک‌های ساده زیستی و تکنیک‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای آشنا و توانمند می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.