به دنبال انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر عودت ترانس برق مجتمع مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهر زاهدان، توضیحاتی جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌شود.

  روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان،  مدیر امور برق ناحیه یک شهرستان زاهدان گفت: یکی از اقدامات مهم شرکت‌های توزیع برق کشور جهت تامین برق پایدار و مطمئن شبکه برق، تعدیل و جابه‌جایی ترانس شبکه برق است.

محمد ابراهیم خمر، با اشاره به اینکه ترانس مجتمع مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) متعلق به شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است، گفت: ترانس فوق در گذشته توسط تعاونی مسکن این مجتمع خریداری شده که با توجه به اصلاح آیین نامه ابلاغی دولت در سال ۹۵ این ترانس جزو تاسیسات عمومی محسوب می‌شود و بهره برداری و نگهداری از این ترانس برعهده شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: ترانس فوق به نسبت جمعیت مجتمع دارای حجم بیشتری بوده، که به جهت پایداری شبکه برق، این ترانس با ترانس مناسب ظرفیت اشتراک‌های این منطقه تعدیل شد.

مدیر امور برق ناحیه یک زاهدان تصریح کرد: قابل ذکر است که هزینه انشعاب این مجتمع در زمان نیرو رسانی رایگان بوده و هزینه‌ای بابت این موضوع از تعاونی مربوطه و مشترکان برق دریافت نشده است.

وی افزود: مشترکان برق این مجتمع در صورت هرگونه درخواست، ابهام یا سوالی مرتبط با این مسئله می‌توانند این موضوع را از طریق امور برق ناحیه یک زاهدان پیگیری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار