در جلسه‌ای که با درخواست و حضور نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی، در محل استانداری برگزار شد؛ بر اهمیت پیگیری حق آبه رود هیرمند به عنوان یک موضوع مهم ملی تأکید شد. 

  فداحسین مالکی نماینده   مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه به امر آموزش، تأمین بهداشت و درمان، برق و آب سالم به عنوان موضوعات مهم استان؛ ضروری است مدیران با کارجهادی در رفع موانع به صورت هماهنگ اقدام نمایند.

همچنین منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های مدیران اجرایی استان، با اشاره به گرمای بی سابقه و افزایش دما که سبب شده است میزان مصرف آب و برق شهروندان افزایش یابد بیان نمود: نیاز است نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌هایی برای کاهش تعرفه‌های برق در مناطق گرمسیر انجام دهند. 

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن ارائه گزارش در خصوص اقدامات انجام شده، درخصوص پیگیری موضوعاتی از جمله تأمین منابع اعتباری لازم برای اجرای هر چه سریعتر طرح‌های اضطراری آب، همکاری در خصوص رفع نیاز‌های زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان و ... که نیاز است از سوی نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود مباحثی مطرح و گفتگو شد. 

        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار