معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان بر نظارت مستمر این سازمان سبب بهبود کیفیت ارائه خدمات مخابراتی در استان خواهد شد تاکید کرد.

منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در نشستی با مدیران معاونت راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور با تأکید بر اینکه نظارت مستمر این سازمان سبب بهبود کیفیت ارائه خدمات مخابراتی در استان خواهد شد، افزود: یکی از وظایف این سازمان رقابتی کردن بازار ارائه خدمات مخابراتی است.

منصور بیجار افزود: با توجه به اینکه اداره کل منطقه جنوب شرق این سازمان، استانهای هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان را تحت نظارت دارد، قطعی های شبکه های مخابراتی در نقاط متعدد شهری و روستایی و همچنین محورهای مواصلاتی استان نشان می دهد این سازمان جهت انجام وظايف قانوني خود باید با افزایش کارکنان، بر نحوه خدمات رسانی اپراتورها از جمله ایرانسل، همراه اول، شاتل، مخابرات و ... نظارت بیشتری داشته باشد.

این مقام عمرانی استان با تأکید بر اینکه نیاز است هر چه سریعتر عملیات پوشش فیبر نوری شهر زاهدان تا پایان سال جاری به اتمام برسد ادامه داد؛ شرکت های مخابراتی نباید بدون هماهنگی و عدم رعایت قوانین نسبت به قطع تلفن های ثابت اقدام نمایند و نیاز است این موضوع از سوی آن سازمان پیگیری و نظارت شود.

صدور و نظارت بر عملکرد پروانه فعالیت و بهره برداری برای هرگونه خدمات مخابراتی و پستی و رسیدگی به تخلفات و ملزم نمودن آنان به انجام تعهدات و وظایف از طریق اخطار یا لغو موقت یا دائم امتیازها، از جمله وظایف و اختیارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است.

       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار