رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: سوزاندن قرآن کریم و بی حرمتی به مقدسات در سوئد، نشانه اسلام‌هراسی است و نمی‌توان آن را نوعی آزادی بیان تلقی کرد.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: زمینه سازی برای هتک حرمت مقدسات آسمانی به ویژه همزمان با ایام مقدسه امّت اسلامی و نیز تجمع میلیونی مسلمانان در کنگره جهانی حج، اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است.

به گفته او، این جنایت احساسات میلیون‌ها مسلمان را جریحه دار می‌کند و با اصل احترام به ادیان در تضاد است. شورای اسلامی شهر یزد نیز این حرکت وقیحانه را محکوم می کند و خواستار پیگیری و طرح شکایت از این بی حرکتی است.

سیفی اظهار داشت: سوزاندن قرآن کریم و بی حرمتی به مقدسات در سوئد، نشانه اسلام‌هراسی است که به خشونت و توهین به ادیان دامن می‌زند و نمی‌توان آن را نوعی آزادی بیان تلقی کرد.

ضمن تبریک به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مهمترین نهاد شکل گیری مدیریت شهری و روستایی محسوب می‌شوند و نقش تاثیرگذاری در رشد، بالندگی و توسعه سکونتگاه‌های شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: دهیاران و شهرداران به عنوان نمایندگان دولت و خادمین مردم در روستا‌ها و شهر‌ها با عزمی جهادی در حال فعالیت هستند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید فضا را مناسب زندگی و کار نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.