معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، به وجود ۳۷۰ هزار دانش آموز در سطح استان اشاره کرد.

شایسته معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در نشست امروز ستاد امور جوانان گفت : سال گذشته ۵۸۵ پایگاه تابستان برای دانش آموزان استان راه اندازی کردیم که حدود ۸۹ هزار دانش آموز در آن‌ها ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: برای امسال هم طبق ابلاغ وزارتخانه ۵۰ درصد از مدارس برخوردار باید به پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت در استان تبدیل شوند، لذا مجموعا در تابستان سالجاری حدود ۱۰۳۶ مدرسه به پایگاه تابستانی تبدیل خواهند شد.

معاون پرورشی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه اضافه کرد: تاکنون حدود ۵۵ هزار دانش آموز در این پایگاه‌ها ثبت نام کرده اند که انتظار می‌رود این تعداد به ۱۱۰ هزار دانش آموز یعنی حدود یک سوم از کل دانش آموزان استان افزایش پیدا کند .

مصطفی باباملکی به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ، به وجود حدود ۴۲۰ هیات ورزشی فعال در سطح استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: طبق پیش بینی‌ها در تابستان امسال ۷۷ هزار نفر در این پایگاه‌های ورزشی فعالیت خواهند کرد.

وی برگزاری جشنواره مسابقات محلات با همکاری شهرداری، برگزاری ۲۰ جشنواره بومی محلی، ایجاد ۳۳ پایگاه ورزش صبحگاهی و ۲۰۰ رویداد ورزشی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تابستان امسال در حوزه ورزش و جوانان عنوان کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.