مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه گفت : طرح تابستانه مهارت در کرمانشاه اجرایی می‌شود.

عزیز نوری، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در نشست امروز (۱۳ تیر) ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمانشاه، از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح تابستانه مهارت در کرمانشاه خبرداد و گفت : در این رابطه، با تعدادی از دستگاه‌های استان همچون کمیته امداد، بهزیستی، آموزش و پرورش و ... تفاهم نامه‌ای منعقد کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این برنامه از ۲۰ تیر در استان اجرایی می‌شود، افزود: جامعه هدفی که برای این برنامه در نظر گرفته‌ایم، دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان بویژه در مناطق محروم هستند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در استان حدود ۳۵۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای بخش خصوصی داریم که قرار است برای اجرای این طرح به صورت کامل پای کار بیایند.

به گفته این مسئول ۵۰ درصد از هزینه‌های این دوره‌های مهارتی برای جامعه هدف تخفیف داده شده است.

وی به وجود ۳۳ کارگاه آموزشی فنی و حرفه‌ای بخش دولتی هم در سطح استان اشاره کرد و گفت: برای تابستان امسال هم پیش بینی می‌شود که این کارگاه‌ها دوره‌های آموزشی برگزار کنند.

نوری از در دستورکار قرار گرفتن برنامه ارائه آموزش‌های مهارتی در محلات کم برخوردار کرمانشاه هم خبر داد و گفت: این برنامه قرار است با همکاری سپاه نبی اکرم (ص) در محلات کم برخوردار استان برگزار شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.