۱۰۰ هزار مددجو کمیته امداد کشور امسال خودکفا می‌شوند

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تاکنون ۲۵ هزار و ۱۰۰ مددجو این نهاد در کشور خودکفا شده اند و در راستای هدف‌گذاری برنامه ریزی طی سال ۱۴۰۲ هم تعداد ۱۰۰ هزار مددجو تحت پوشش کمیته امداد کشور خودکفا می‌شوند.

 مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جشن خودکفایی و توانمندسازی کمیته امداد در مشهد گفت: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات با رعایت تکریم در صدر برنامه‌های این نهاد و مورد تاکید مقام معظم رهبری است و این توصیه نیست بلکه امر ولایت است که در برای تحقق آن در تمامی سطوح فعالیتی اقدام می‌کنیم.

او افزود: مجلس شورای اسلامی هم در بودجه امسال کل کشور ۳۵ هزار میلیارد تومان برای اشتغال در کمیته امداد و پرداخت وام قرض الحسنه مصوب کرد که شایسته قدردانی است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این که این نهاد رکورد خودکفایی در کشور را شکست ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های مختلف همکاری خوب و موثری را داشتند.

بختیاری بیان کرد:خوش‌حساب‌ترین مشتریان بانک‌ها مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

او تصریح کرد: هم اکنون یک میلیون و ۳۸۴ هزار نفر مستعد اشتغال در کمیته امداد هستند و در صورت حمایت‌های دولت از این نهاد که مورد تاکید ریاست جمهوری نیز هست، موفقیت بزرگی در این زمینه حاصل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.