افزایش ۱۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی در شهرستان بیله‌سوار

فرماندار شهرستان بیله‌سوار از افزایش ۱۶ درصدی اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای این شهرستان خبر داد و گفت: پروژه‌های دارای مطالبات و طرح‌هایی که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند، در اولویت تامین اعتبار قرار دارند.

صاحبعلی اصغری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که در خصوص اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: جمع اعتبارات شهرستان بیله سوار ۵۴۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است که از این میزان ۲۵۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبارات استانی، ۱۲۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبارات سه درصد نفت و گاز و۱۲۵ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعتبارات ردیف ۱۳ پیش بینی شده است.

او اعتبارات مربوط به تهیه و اجرای طرح هادی روستایی را ۲۸ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال و اعتبارات از محل یک درصد بسیج را پنج میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال اعتبار استانی و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل یک درصد نفت ذکر کرد.

فرماندار بیله سوار در ادامه اولویت تامین اعتبار طرح‌های در دست اجرا را پروژه‌های دارای مطالبات و طرح‌هایی که پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد داشته و در سال جاری به اتمام می‌رسند ذکر کرد.

او با تاکید بر ممنوعیت شروع پروژه‌های جدید گفت: علاوه بر این پروژه‌هایی که موجب تخریب منابع طبیعی و محیط زیست می‌شود باید هزینه بازسازی و تخریب منابع طبیعی هم در اعتبارات لحاظ شود.

اصغری در ادامه بر ممنوعیت احداث خرید و اجاره هرگونه ساختمان‌های جدید اداری تاکید کرد و گفت: برخی پروژه‌های شهرستان بیش از ۱۳ سال است که نیمه تمام است و باید برای این طرح‌ها هم اعتبارات لازم تامین شود.

فرماندار بیله سوار یادآورشد: پروژه‌های شاخص از جمله پایگاه‌های سلامت شهری، مراکز بهداشت، توسعه راه‌های فرعی و راه‌های روستا‌های بالای ۲۰ خانوار، آبرسانی سیار و پروژه‌های شهرداری‌ها، ایجاد سامانه جمع آوری دفع زباله شهری، ساماندهی بستر و حریم رودخانه ها، پروژه‌های آبفار، امور عشایری، بهداشت و درمان، هلال احمر و پایگاه‌ها، کتابخانه‌های عمومی، تعمیر و تجهیز ادارات، طرح‌های جهاد کشاورزی در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.