مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت:رتبه بندی معلمان، از بزرگترین عملیات‌ها بود که در دولت سیزدهم انجام شد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در دو سال اخیر برای رفاه حال جامعه فرهنگی کار‌های زیادی شده است، اظهار کرد: در بحث رفاهی و مساِئل درمانی و درمانگاه فرهنگیان نیز تلاش‌های فراوانی انجام شده است. وی ادامه داد در تامین پزشک متخصص نیز پیگیر هستیم و باید انجام شود.

او با اشاره به بحث پاداش بازنشستگان و همچنین رتبه بندی معلمان می گوید: هر جلسه‌ای در وزارت برگزار شده، مصرانه پیگیر پاداش بازنشسته‌ها و بحث رتبه بندی هستیم.

حمیدی نژاد گفت: رتبه بندی معلمان، بزرگترین عملیات فرهنگی طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران در این دولت انجام شده است.

به گفته او در خوزستان برای رتبه بندی معلمان حدود ۶۵ درصد اعتراض وجود داشت، قریب ۹۲ درصد ازاعتراضات بررسی شده و بزودی از سوی وزارت خانه جمع بندی و نتایج نهایی اعمال می‌شود.

او می‌گوید: بحث بازنشسته‌ها بصورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد، و در این راستا وزیر اخیرا لایحه‌ای را تقدیم دولت کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پاداش بازنشسته‌ها در ۱۴۰۰ پرداخت و پاداش سال ۱۴۰۱ احتمالا تا دوماه آینده پرداخت می‌شود.

حسین بهمئی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز گفت: بازنشستگان گنجینه‌های خِرد و تجربه خواند و گفت فرهنگیان عمر ارزشمند خویش را در راه تعلیم و تربیت سپری کرده‌اند و شایسته بهترین تقدیر‌ها و سپاسگزاری‌ها هستند. 

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز می‌گوید: بازنشستگی پایان خدمت و فعالیت نیست و پیشکسوتان در ادامه مسیر زندگی با توجه به تجربه‌ای که دارند می‌توانند پشتیبانی خوبی برای جامعه بزرگ تعیلم و تربیت کشور عزیزمان ایران اسلامی، باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.