جولانژاد گفت: از اجرای طرح ایمن سازی با اعتبار یکهزارو ۲۰۰ میلیارد ریال در محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان خوزستان خبر داد.

محمد جولانژاد می‌گوید: طرح ایمن سازی محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه با اعتباری افزون بر یکهزارو ۲۰۰ میلیارد ریال آغاز شده و تا نیمه مرداد امسال به پایان می‌رسد.

او افزود: احداث ۱۰ کیلومتر روفوژ میانی محور سوسنگرد - هویزه، نصب ۴۸ هزار علائم و تجهیزات ترافیکی و اجرای یکهزارو ۲۰۰ کیلومتر خط کشی سرد ترافیکی از جمله اقدامات راهداری برای ایمن سازی محور‌های منتهی به پایانه‌های مرزی استان است.

آقای جولانژاد از خرید ۳۱ هزار علائم ایمنی خبر داد و گفت: به منظور افزایش ایمنی تردد زائران اربعین حسینی احداث ۱۲ نقطه روشنایی نقطه‌ای، نصب ۱۷ هزار عدد تجهیزات ترافیکی، نصب هفت کیلومتر گاردریل و هشت کیلومتر حفاظ‌های بتنی نیز در حال اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان یادآور شد: تمامی اقدامات این اداره در جهت ایمن سازی و روان سازی تردد زائران اربعین حسینی (ع) است.

اربعین حسینی یکی از بزرگترین تجمعات چند ملیتی در جهان است که شیعیان را از سراسر دنیا در حرم امام حسین و حضرت ابوالفضل العباس گرد هم می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۲ تير ۱۴۰۲
از مرز ایران تا عراق می‌باید چهار خط مجزا و آزاد راه شوند