پیشکسوت پرسپولیس گفت:نمی‌خواهند سرخپوشان امسال دوباره قهرمان شود از الان سازش را می‌زنند.

جمشید شاه محمدی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شروع نشدن تمرینات سرخپوشان اظهار کرد: باشگاه بزرگ پرسپولیس که نباید آن قدر کارش طول بکشد و به نظرم مدیریت مقصر است. سرمربی کار خود را انجام داده و بازیکنان مدنظرش هم انتخاب کرده است، اما فقط شهاب زاهدی را جذب کردند. حداقل تمریناتشان را شروع کنند.

آقایان به سپاهان پول می دهند برای پرسپولیس و استقلال پول ندارند 

او افزود: اگر مدیریت باشگاه پرسپولیس به بازیکنان قول پاداش و پولشان را داده است، زودتر انجام بدهد. من درویش را می‌شناسم و  آدم مثبتی است و او که  نمی‌خواهد پول از جیبش بدهد. آقایانی که بالا نشستند باید پول بدهند چطور به سپاهان و تیم‌های دیگر پول می‌دهند، به پرسپولیس و استقلال پول نمی‌دهند. به نظرم ضعف از بالا شروع می‌شود و به پایین می‌رسد.  اگر دولت می‌خواهد تیمداری کند باید پول هم بدهد و زمانی که پول نمی‌دهند آن‌ها نیز نمی‌توانند کاری انجام بدهند. نمی‌خواهند پرسپولیس امسال دوباره قهرمان شود از الان سازش را می‌زنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان در نقل و انتقالات اظهار کرد: باشگاه باید با سرعت و دقت کامل مهره‌ها و بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی را جذب کند تا در طول فصل پرسپولیس به لحاظ مهره با مشکل مواجه نشود.  

پرسپولیس در دفاع و هافبک میانی نیاز به تقویت دارد 

شاه محمدی درباره پست‌هایی که پرسپولیس برای تقویتش نیاز به جذب بازیکن جدید دارد، گفت: تیم پرسپولیس در دفاع و هافبک میانی نیاز به تقویت دارد. ضمن اینکه در خط حمله هم جذب یک مهاجم دیگر را ضروری می‌دانم. با توجه به اینکه سرخپوشان در فصل جدید باید در لیگ قهرمانان آسیا هم به میدان برود؛ باید با دست پر و قوای ویژه‌ای فصل را آغاز کند تا در مواجهه با حریفان آسیایی اش نتایج خوبی را کسب کند.  

استقلال پول داشت بازیکنانش را نگه می داشت 

پیشکسوت پرسپولیس  درباره اینکه بیرانوند از باشگاه استقلال پیشنهاد نجومی دارد، گفت: این‌ها شومن هستند و آن‌ها رقم قرارداد می‌خواهند بالا ببرند که بگویند پولدار هستند. اگر استقلال پول داشت بازیکنانش را نگه می‌داشت. همچنین بیرانوند می‌خواهد فوتبالش تمام شود به استقلال برود. همه از استقلال به پرسپولیس می‌روند و آخرین جایی که یک بازیکن خودش را مطرح می‌کند در پرسپولیس است.

شهاب زاهدی می تواند در پرسپولیس موفق شود 

او درباره عملکرد تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: تاکنون شهاب زاهدی را گرفته است. زاهدی بازیکن  من در تیم امید پرسپولیس بوده و او  فوتبالیست خوبی است.   شهاب در سمت چپ تیم امید عملکرد خوبی داشت و من اعتقاد دارم او می‌تواند در پرسپولیس موفق شود. او آن زمان یک مقدار سر به هوا بود، اما با توجه به اینکه در این سال‌ها تجربیات خوبی را به دست آورده و با شناختی که از او دارم اطمینان دارم می‌تواند به سرخپوشان کمک کند. به نظرم انتخاب خوبی از سوی گل محمدی بود و به این انتخاب یحیی نمره قبولی می‌دهم.

درویش به خاطر پستش نترسد و واقعیت را به هواداران بگوید 

شاه محمدی افزود: به نظرم بقیه بازیکنان هم بگیرند و اگر پول ندارند شفاف بگویند و مردم از یک باشگاه پرطرفدار انتظار دارند. درویش اگر می‌خواهد باری را از دوش خود بردارد بگوید که به من پول ندادند  و به خاطر پستش نترسد. من فکر می‌کنم یحیی کارش را درست انجام داده و ۲۰ روز قبل اسامی را داده و فقط یک نفر را گرفتند و این به ضرر باشگاه است.

سقف بودجه قانون مسخره ای است 

شاه محمدی درباره تعیین سقف بودجه گفت: اصلا سقف بودجه قانون مسخره ای است. یک زمان می‌گفتند که از ۲۷ سال به بالا نمی‌توانند بازی کنند یا شورت‌های بلند بپوشید پاهایتان معلوم نشود. این‌ها حرف‌های بچگانه است و در دنیا سقفی وجود ندارد. فوتبال مملکت ما به این صورت است که یکی از جیب خودش می‌دهد و دیگری از جیب دولت می‌دهد. دولت مگر یک دفعه به باشگاه‌ها پول می‌دهد که سقف می‌گذارد. آقای تاج اول یقه سپاهانی‌ها را بگیرد و بعد بیاید با باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و بقیه تیم ها  بحث کند. 

قراردادهای بالا به ضرر باشگاه ها است 

او درباره اینکه بازار نقل و انتقالات را چطور می‌بیند، گفت:  اگر پولی می‌دهند باید به کسی بدهند که ارزش این پول را داشته باشد و برای فوتبال و طرفداران جان بدهد. موقعی که بازیکن ۴۰ میلیارد می‌گیرد اندازه فوتبالش این رقم است. یک کارمند ۳۰ سال کار کند نمی‌تواند ۴۰ میلیارد بگیرد و چه جور فوتبالیست این مقدار بگیرد و کیفیتش پایین باشد. اگر بازیکن در سطح اروپایی بازی کند خب پول هم بگیرد، اما بازیکنی که سطحش پایین است چرا باید ۴۰ میلیارد بگیرد. من اعتقاد ندارم به پول‌های زیادی که به بازیکنان می‌دهند. گلر ذخیره  استقلال  ۱۲ میلیارد گرفته است. اگر دروازه بان خوبی بود روی نیمکت نمی‌نشست برای چی او این رقم را گرفته است؟ به نظرم قرارداد‌های بالا به ضرر باشگاه‌ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فریادعدالت
۲۳:۱۹ ۱۲ تير ۱۴۰۲
توهم نزن
چندساله دارند لنگپولیس کیسه کش شیافی راقهرمان میکنن
فرق است بین جام دادن و جام گرفتن
قهرمان کردن و قهرمان شدن
ستاره زدن وستاره گرفتن
به لنگ کیسه کش جام و ستاره و قهرمانی دادند
دقیق مثل دانش آموزی که باباش ولسش جایزه خریدا تحویل معلم داده جلوی دانش آموزا به پسرش هدیه بدهند که ادای شاگردزرنگها رادربیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
هوچیگری شروع شد.اول فصل هی پیروزی چی ها میگن نمیزارن پیروزی قهرمان بشه تا داورها و ... بازیها را براشون دربیارن
آخرین اخبار