برگزاری جشنواره مجسمه‌های شنی بابلسر پس از ۱۲ سال وقفه

پس از وقفه‌ای ۱۲ ساله جشنواره ملی مجسمه‌های شنی بابلسر مجددا برگزار خواهد شد.

رشید احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی ،گفت: هفتمین دوره جشنواره ملی مجسمه‌های شنی بابلسر پس از وقفه‌ای ۱۲ سال با شرکت اساتید مجسمه ساز کشور و استان در پارکینگ نهم ساحلی این شهر برگزار می‌شود.

او معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان بابلسر و نماد‌های مختلف دریای خزر مانند فک دریایی، ماهیان خاویاری و فرهنگ و آداب رسوم مازندران را موضوع ساخت مجسمه‌های شنی در بابلسر اعلام کرد.

احمدپور افزود: شورای شهر و شهرداری بابلسر توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و گردشگری دارد و بر این اساس، جشنواره مجسمه‌های شنی با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین مردم و مسافران و گردشگران و معرفی جاذبه‌های گردشگری بابلسر از بیست و یکم تا بیست و سوم تیرماه در ساحل دریای بابلسر برپا خواهد شد.

او با بیان اینکه از سفرای کشور‌های حوزه دریای خزر و مسئولان استانی و کشوری برای شرکت در این جشنواره دعوت شده، گفت: احداث ۲۱ غرفه غذای محلی، غرفه لباس‌های سنتی مازندرانی و موسیقی زنده مازندرانی با حضور هنرمندان استان، برنامه‌های ورزشی ساحلی پدل برد، اسکی روی آب و پرواز پاراگلایدر، برنامه‌های جانبی جشنواره مجسمه‌های شنی بابلسر هستند.

احمدپور در پایان از همکاری ادرات صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و اساتید مجسمه ساز شهرستان تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.