اولین رویداد بین‌المللی گردشگری تندرستی ایران در مازندران برگزار می‌شود.

صادق برزگر مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در جلسه هم‌اندیشی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، گفت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان، قصد داریم مازندران را به‌عنوان قطب گردشگری تندرستی معرفی کنیم و در همین راستا "اولین رویداد بین‌المللی گردشگری تندرستی ایران" را اوایل سال ۱۴۰۲ برگزار خواهیم کرد.

او افزود: یکی از کار‌های خوبی که در حوزه گردشگری انجام خواهیم داد این است که اخذ مجوز ساخت اقامتگاه‌های بوم‌گردی در خارج از بافت را تسریع دهیم.

روح‌الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران نیز در این دیدار به حضور کشور‌های عربی به مازندران به دلیل داشتن طبیعت زیبا، وجود جنگل و دریا اشاره کرد و گفت: باید آموزش‌های لازم برای جذب گردشگران اروپایی به استان در دستورکار قرار گیرد.

او به ۶۰ میلیون گردشگر به استان اشاره کرد و افزود: این آمار حضور گردشگر رکوردشکن است باید از این فرصت استفاده کنیم و نباید به تهدید تبدیل شود.

سلگی با بیان اینکه باید از هم اکنون به فکر راه‌اندازی نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری دریایی باشیم، گفت:برای تحقق سرمایه‌گذاری و اقتصاد استان، نمایشگاه‌ها در سواحل دریا برگزار شود.

او با تاکید بر اینکه باید مازندران استان نمایشگاه‌ها شود و ظرفیت آن را دارد، افزود: برپایی نمایشگاه‌ها در استان موجب حضور بازدیدکنندگان بسیاری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.