پس از وقفه‌ای ۱۲ ساله جشنواره ملی مجسمه‌های شنی بابلسر مجددا برگزار خواهد شد.

رشید احمدپور نایب رئیس شورای شهر بابلسر و رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی ،گفت: هفتمین دوره جشنواره ملی مجسمه‌های شنی بابلسر پس از وقفه‌ای ۱۲ سال با شرکت اساتید مجسمه ساز کشور و استان در پارکینگ نهم ساحلی این شهر برگزار می‌شود.

او معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان بابلسر و نماد‌های مختلف دریای خزر مانند فک دریایی، ماهیان خاویاری و فرهنگ و آداب رسوم مازندران را موضوع ساخت مجسمه‌های شنی در بابلسر اعلام کرد.

احمدپور افزود: شورای شهر و شهرداری بابلسر توجه ویژه‌ای به حوزه فرهنگ و گردشگری دارد و بر این اساس، جشنواره مجسمه‌های شنی با هدف ایجاد شادی و نشاط در بین مردم و مسافران و گردشگران و معرفی جاذبه‌های گردشگری بابلسر از بیست و یکم تا بیست و سوم تیرماه در ساحل دریای بابلسر برپا خواهد شد.

او با بیان اینکه از سفرای کشور‌های حوزه دریای خزر و مسئولان استانی و کشوری برای شرکت در این جشنواره دعوت شده، گفت: احداث ۲۱ غرفه غذای محلی، غرفه لباس‌های سنتی مازندرانی و موسیقی زنده مازندرانی با حضور هنرمندان استان، برنامه‌های ورزشی ساحلی پدل برد، اسکی روی آب و پرواز پاراگلایدر، برنامه‌های جانبی جشنواره مجسمه‌های شنی بابلسر هستند.

احمدپور در پایان از همکاری ادرات صنایع دستی میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی بابلسر و اساتید مجسمه ساز شهرستان تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.