مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: بیش از ۴هزار هیات مذهبی، مسجد و خانه‌های قرآنی در تمام شهرستان‌ها، جشن غدیر را برگزار می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق گفت: هیئات مذهبی، مساجد، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی و موسسات و خانه‌های قرآنی خود را آماده برگزاری ویژه برنامه بزرگ ایام ولایت و امامت حضرت مولی‌الموالی، امیرالمونین علیه السلام و جشن عید سعید غدیر کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه غدیر امسال با شعار و نام “مهمانی محله” مزین شده است افزود: در این ویژه برنامه کوچه‌ها و خیابان‌ها، اماکن مذهبی و مساجد محلات، آذین بندی شده و جشن‌های متناسب با شرایط خود را برگزاری می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز  گفت:برگزاری جشن‌ها، محافل تکریم و تجلیل از سادات، مسابقات فرهنگی و هنری، تئاتر غدیر، توزیع بسته‌های معیشتی و علوی، اطعام غدیر در قالب تهیه و توزیع بیش از نیم میلیون پرس غذا به صورت خودجوش و مردمی بخشی از اقداماتی است که در البرز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر در پایتخت گفت:از صبح روز عید سعید غدیر در محل مصلی حضرت امام (ره) کرج، مواکب جهت بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت برپا خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمین ولایی برحق گفت: از مردم ولایتمدار استان البرز درخواست میکنیم با حضور در مراسم عید غدیر خم متناسب با توان خود، گامی در زنده نگهداشتن، انتقال و انتشار فرهنگ غدیر بردارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.