معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ساخت بیمارستان جدید تایباد نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.

امیرپرویز توسلی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه مراسم کلنگ زنی طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهر مشهدریزه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: ضرورت ساخت بیمارستان جدید تایباد مورد تایید وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گرفته و نیازمند تعامل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در اختصاص زمین است.
او افزود: البته یک قطعه زمین مناسب در حوالی بیمارستان فعلی درنظر گرفته شده که منابع طبیعی و آبخیزداری بر آن به علت تاغزار بودن ایراد وارد کرده است.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ساخت بیمارستان جدید تایباد حق مردم مرزنشین این منطقه است و مسئولین امر باید درصدد تسریع در مالکیت زمین آن برآیند.
توسلی بیان کرد: رشد جمعیتی و تولد بالا در شهرستان تایباد و نیز تردد اتباع کشور افغانستان این ضرورت را ایجاد می کند که بیمارستان جدیدی ساخته شود و همچنین اسناد و مدارک آن هم جهت تخصیص اعتبار به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است.
او تصریح کرد: در کنار پیگیری ساخت بیمارستان جدید تایباد، بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) این شهرستان توسعه می یابد؛ بطوریکه بخش جدید ۱۲ تخته دیالیز آن درحال ساخت است و نیز ۱۰۰ متر مربع به فضای اورژانس بیمارستان افزوده خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد در‌ حوزه مشارکت نیکوکاران و کمک های خیرین در سطح کشور موفق عمل کرده است و تعداد زیادی از بیمارستان ها، بخش های درمانی، درمانگاه و مراکز بهداشت با کمک خیرین ساخته شده است.
گفتنی است که طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر مشهدریزه، مرکز بخش میانولایت تایباد، با کمک ۶ میلیارد تومانی و اهدای ۶۰۰ متر مربع زمین توسط خیر و نیکوکار عبدالستار خواجه کریمی کلنگ زنی شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.