رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران سرکشی از مناطق شهرداری تهران را با هدف نظارت بر پروژه‌ها و نیازسنجی از برنامه‌های ۱۴۰۲ دانست.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری و شورای شهر را باید یک مجموعه واحد دانست که با هدف خدمت به مردم مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: هدف از ارائه این دست از گزارش این است که بگوییم در بودجه ۱۴۰۱ پروژه‌هایی که مصوبه کمیسیون تلفیق را نیز دارند چه تعداد بوده و در چه شرایطی قرار دارند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران بیان داشت: ما با دو هدف به مناطق مراجعه می‌کنیم یک اینکه وضعیت پروژه‌ها و نحوه تخصیص اعتبارات پروژه‌ها به چه شکل پیش می‌رود و دوم اینکه نیازسنجی‌های لازم برای پی ریزی طرح‌ها در سال آینده صورت گیرد.

آخوندی خاطر نشان کرد: ضرورت دارد تا نتیجه اجرای پروژه‌های محله‌ای به مردم گزارش شود چرا که اجرای این پروژه‌ها کارنامه عملکرد مدیریت شهری است که در سطوح مختلف به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی تاکید کرد: ما به عنوان کسانی که پروژه‌ها را شناسایی، بودجه ریزی و نظارت کرده‌اند در ارائه گزارش‌ها به نقاط ضعف نیز اشاره خواهیم کرد چرا که از این طریق خلا‌ها مرتفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.