معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در آئینی، کلنگ مدرسه خیرساز در محمدشهر را به زمین زد.

مرتضی ولی پوری در این آئین اظهار داشت: ارتقاء سرانه‌ها و زیرساخت‌های محله‌های ۶۶ گانه محروم استان با برنامه ویژه‌ای در قالب قرارگاه اجتماعی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان مجوز ساخت ۱۰۰ مدرسه با مشارکت دولت و خیرین را دریافت کرده ایم که با همراهی خیرین، درصدد هستیم تا پایان دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ مدرسه را به آموزش و پرورش استان تحویل دهیم. 
وی با اشاره به اینکه تمامی موضوعات مرتبط با محله‌های محروم استان به صورت ویژه بررسی می شود گفت: در تمامی محله‌های محروم استان طرح های متعدد شامل احداث بوستان‌های محلی، سرای محله، درمانگاه، بهسازی معابر، مدرسه سازی  تعریف شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در این رابطه تاکید کرد: بر اساس مصوبات قرارگاه اجتماعی استان تمامی شهرداری‌ها و فرمانداران استان مکلف هستند طرح های متعددی به منظور ارتقای سرانه‌های مختلف در تمامی محله‌های محروم اجرا کنند.
گفتنی است طرح مدرسه خیری محمدشهر با ۱۸ باب کلاس درس در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و زیر بنای ۲ هزار و ۸۳۰ متر مربع در سه طبقه و سرایداری تعریف شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.