کنگره آمریکا استفاده کارمندان خود از ابزار‌های هوش مصنوعی را محدود کرد.

وب سایت آمریکایی Axios اعلام کرد که به یادداشتی از کاترین اسزبیندور، رئیس اداری مجلس نمایندگان دست یافته است که شرایط سختی را برای استفاده از GPT Chat و مدل‌های هوش مصنوعی دارای زبان‌های مشابه در دفاتر کنگره تعیین کرده است.

طبق این گزارش کارمندان تنها مجاز به استفاده از سرویس پولی GBT Chat Plus به دلیل کنترل‌های سخت‌تر حریم خصوصی، برای تحقیق و ارزیابی خواهند بود و نمی‌توانند از این فناوری در کار‌های روزمره خود استفاده کنند؛ بنابراین کنگره به مؤسسات و شرکت‌هایی می‌پیوندد که نسبت به استفاده از هوش مصنوعی مولد به دلیل ترس از سوء استفاده یا تقلب هشدار داده‌اند.

سیاست مجلس نمایندگان ممکن است با مخالفت زیادی روبرو نشود، زیرا احزاب دموکرات و جمهوری خواه در کنگره تلاش می‌کنند هوش مصنوعی را تنظیم و مدیریت کنند.

 در مجلس نمایندگان، ریچی تورس، نماینده مجلس، لایحه‌ای را ارائه کرده است که به سلب مسئولیت برای استفاده از هوش مصنوعی مولد نیاز دارد، در حالی که نماینده ایوت کلارک خواستار افشای اطلاعات مشابه برای تبلیغات سیاسی است.

سناتور‌ها جلساتی را در مورد هوش مصنوعی برگزار و لایحه‌ای را ارائه کرده اند تا توسعه‌دهندگان را در قبال محتوای مضر تولید شده با استفاده از پلتفرم‌هایشان پاسخگو نگه دارد.

منبع: 24.ae

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.