برای مراسم دعای عرفه و نماز عید سعید قربان در محدوده اطراف حرم رضوی پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی پیش بینی کرده است.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی برای برگزاری مراسم روز عرفه از ساعت ۱۴ امروز در محدوده حرم رضوی به منظور روان سازی ترافیک در صورت ضرورت و ازدحام جمعیت اجرا می‌شود.

سرهنگ علی اکبر غلامی افزود: نیرو‌های پلیس راهور در آماده باش هستند و چنان چه ازدحام جمعیت اجازه تردد وسایل نقلیه را ندهد، خودرو‌ها به معابر پشتیبان اطراف حرم مطهر رضوی هدایت می‌شوند.

وی گفت: محدودیت‌های تردد و توقف برای محدوده‌های خیابان امام رضا (ع) از تقاطع خیابان دانش به سمت حرم مطهر، خیابان نواب از سمت پنج‌راه به سمت حرم، خیابان طبرسی از تقاطع شهید گمنام و میدان طبرسی به سمت حرم، خیابان شیرازی از میدان شهدا و تقاطع شهدا به سمت حرم، خیابان اندرزگو از تقاطع خسروی به سمت تقاطع شهدا و حرم مطهر رضوی برنامه ریزی شده است.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: همچنین به منظور تسهیل تردد زائران و برپایی باشکوه نماز عید قربان در صورت ضرورت و ازدحام جمعیت در خیابان‌های منتهی به حرم رضوی از ساعت پنج و ۳۰ دقیقه صبح فردا هشتم تیر تا پایان نماز محدوده تردد خودرو اعمال خواهد شد.

سرهنگ علی اکبر غلامی گفت: به منظور تسهیل جا به جایی زائران و مجاوران، تردد خودرو‌های حمل و نقل عمومی تا زمانی که امکان آن باشد برقرار است و خودرو‌های مینی‌بوس و ون در پنج محور منتهی به حرم رضوی مستقر خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.