دانشگاه علوم پزشکی مشهد فاقد فضای خوابگاهی ویژه دانشجویان متاهل است

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طراحی و ساخت خوابگاه‌های دانشجویی ویژه دختران و دانشجویان متاهل در این دانشگاه آغاز شده است.

علی رحیمی مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با تأمین منابع مالی از محل تسهیلات بانکی، ساخت یک خوابگاه با زیر بنای ۱۳ هزار متر مربع برای استفاده دانشجویان دختر و متأهل در پردیس دانشگاه آغاز شده است و تلاش می‌شود تا سال آینده به بهره برداری برسد.

او افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است در یک افق سه ساله، ۲ هزار واحد خوابگاهی شامل ۸۰۰ تا هزار واحد خوابگاهی ویژه دانشجویان متأهل و ۷۰۰ تا هزار واحد خوابگاهی نیز ویژه دانشجویان دختر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد احداث شود و در اختیار دانشجویان قرار گیرد.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در کنار ساخت مجموعه‌های خوابگاهی، ساخت فضای پشتیبانی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی نیز در دستور کار قرار گرفته است تا بتوان به شکل مناسبی به دانشجویان خدمات ارائه داد.

رحیمی بیان کرد: از محل مولدسازی نیز یکی از منابع ارزشمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد به وزارت اقتصاد و امور دارایی معرفی شده است تا در صورت تایید بتوانیم منابع مالی مورد نیاز را برای ساخت خوابگاه متأهلان به اجرا در آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار