معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: از مجموع اعتبارات تخصیص یافته سفر رئیس جمهور به  خراسان شمالی حدود ۱۰۲ کیلومتر راه روستایی بعد از سفر احداث و آسفالت شده است.

رشیدی گفت: در حوزهاحداث ۱۰۲ کیلومتر راه روستایی در خراسان شمالی راه‌های روستایی استان ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهور داشته ایم که از مجموع اعتبارات تخصیص یافته حدود ۱۰۲ کیلومتر راه روستایی بعد از سفر احداث و آسفالت شده است.

وی افزود: حدود ۲۰۰ کیلومتر قرارداد هم با پیمانکار منعقد شده که امیداست بتوانیم وضعیت شاخص‌های استان در حوزه راه‌ها که درقبل از سفر حدود ۱۲ درصد از میانگین کشوری عقب بوده‌ایم و بعد از سفر تا حدود دو و نیم درصد ارتقا یافته این وضعیت را ادامه و به میانگین کشوری برسانیم.

فرزانه فرماندار شهرستان فاروج گفت: بعد از سفر رئیس جمهور به استان، در شهرستان فاروج ۱۴ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده و در حال حاضر در سه محور نیز فعال هستند تا عملیات زیرسازی تا قبل از پایان سال به اتمام برسد و این آمار افزایش یابد.

مشتری مدیرکل راهداری استان گفت: ۲۱ روستا بالای ۲۰ خانوار به طول ۶۰ کیلومتر فاقد راه روستایی است که نیاز است بتوانیم راهسازی و از آسفالت برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.