به همت گروه جهادی شهید ثمره، ۴۷۷ بیمار در منطقه شعبجره از توابع بخش یزدان آباد زرند از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

این اردوی جهادی یک روزه به همت گروه جهادی شهید ثمره با همکاری بهداری رزمی لشکر ۴۱ ثارا...  استان کرمان و بسیج جامعه پزشکی زرند در روستای شعبجره این شهرستان برگزار شد.

سیدرضا جعفری مسئول گروه جهادی شهید ثمره گفت: در این اردوی جهادی که ۱۵ نفر از پزشکان اعم از پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص زنان و زایمان، مامایی، خدمات پرستاری اتاق عمل، تغذیه، روانشناس، طب سنتی و سوزنی و داروخانه حضور داشتند، تعداد ۴۷۷ نفر به طور رایگان از خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

او افزود: در این اردوی یک روزه، با حضور کارشناسان واحد‌های بهداشتی و درمانی، خدماتی همچون مراقبت‌های بارداری، مشاوره کودکان، نوجوانان، جوانان، میانسالان و سالمندان، مشاوره باروری سالم و ارائه دارو‌ها و اهدای تجهیزات بهداشتی رایگان در منطقه و همچنین اندازه‌گیری قد، وزن، فشارخون و قندخون، انجام معاینات دهان و دندان و وارنیش فلوراید دانش‌آموزان و اهدای مسواک و خمیردندان به آن ها، مشاوره روانشناسی، توزیع بسته به تعداد ۲۰ خانوار آن روستا، صورت گرفت.

جعفری تصریح کرد: در این اردوی جهادی، خدمات تزریقات و توزیع رایگان دارو نیز انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار