رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

سرنوشت گروهک مزدور منافقین برای اپوزیسیون ملت ایران عبرت‌آموز باشد

سرلشکر باقری گفت: سرنوشت برای اپوزیسیونی که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دل خوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید عبرت‌آموز باشد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی به مناسبت سالگرد هفتم تیر اظهار داشت: هفتم تیر را می‌توان نماد مظلومیت مردمی دانست که تنها جرم آن‌ها، استقلال‌طلبی و نفی هرگونه سلطه بیگانه بود.
 
متن این پیام به شرح زیر است:
 
هفتم تیر، یادآور دو حادثه تأثیرگذار و تلخ در تاریخ معاصر ایران اسلامی است، یکی حادثه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در سال ۶٠ که به شهادت ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی و در رأس آن‌ها شهید بهشتی، به دست گروهک تروریستی منافقین انجامید و دیگری بمباران شیمیایی مردم بی دفاع و غیر نظامی سردشت به دستور صدام حسین، رئیس رژیم بعث عراق در سال ۶٧ که آن حادثه هم به شهادت ١١٠ نفر از مردم این شهر و مسمومیت شیمیایی بیش از هشت هزار نفر بر اثر گاز‌های سمی انجامید و آثار این جنایت جنگی همچنان بر تن رنجور مردم سردشت باقی است. 
 
هفتم تیر را می‌توان نماد مظلومیت مردمی دانست که تنها جرم آن‌ها، استقلال‌طلبی و نفی هرگونه سلطه بیگانه بود. نکته تلخ و حیرت‌آور، اما سکوت مرگبار نهاد‌های بین‌المللی حقوق بشر در قبال این دو اقدام ضد بشری بود. سکوتی که استاندارد‌های دوگانه حقوق بشری را پیش چشم آزادیخواهان و عدالت‌طلبان به نمایش گذاشت و این واقعیت را به اثبات رساند که مناسبات انسانی و به اصطلاح حقوق بشری تا زمانی اعتبار و وجاهت بین‌المللی دارد که ملت‌ها و دولت‌ها در مسیر خواسته‌های غیرمشروع دولت‌های استعماری حرکت کنند؛ در غیر این‌صورت ملت‌های مستقل نه تنها از سوی نظامات بین‌المللی حمایت نمی‌شوند، که قوانین به ابزار تهدید و سلطه توسط قدرت‌ها تبدیل می‌شوند؛ اما از آنجا که بنا به وعده الهی ظلم و ظالم هرگز پایدار نخواهد ماند، روند تحولات تاریخی، همواره نویدبخش پیروزی حق بر باطل می‌باشد.
 
سرنوشت رقت‌انگیز عاملان این دو جنایت، گواهی بر این بشارت محتوم است؛ صدام به بدترین شکل ممکن با خفت و خواری به درک واصل شد و گروهک مزدور منافقین هم‌اکنون بیش از گذشته به دریوزگی افتاده‌اند تا جاییکه هیچ دولت اروپایی حاضر به پناه دادن به آن‌ها نیست و مصداق از «اینجا رانده و از آن جا مانده» شده‌اند. این سرنوشت برای اپوزیسیونی که به ملت و وطن خود پشت کرده‌اند و دل خوش به پشتیبانی دشمنان ملت ایرانند، باید عبرت‌آموز باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۷ تير ۱۴۰۲
ایرانم هوشیارتر و مقتدرترباش مرگ بر تمام دشمنان ایران اسلامی به خصوص منافقین آدم کش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۷ تير ۱۴۰۲
کاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۷ تير ۱۴۰۲
سلام حاجی ، اگه در صنعت خودرو ورود کنید کمک بزرگی به مردم و دولت می‌کنید، مافیای خودرو ظلم بزرگی در حق ملت کرده اند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
چرا حقوق نیروهای نظامی افزایش نمی‌دید واقعا خدا را خوش نمیاد با این گرانی افسار گسیخته؟ ؟؟؟؟‌
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۰۶:۱۶ ۰۷ تير ۱۴۰۲
بالاخره سرنوشتی بود عجیب سازمانی که در دهه پنجاه شمسی با مجاهدت و فداکاری افرادی مسلمان بوجود آمد که هنوز هم نام بنیان گذاران آن زینب بخش خیابان های تهران و برخی نقاط کشور است لبافی نژاد شریف واقفی و در اواخر دهه پنجاه شمسی هم با توجه به اینکه حتی در آن زمان برای امپریالیسم آمریکا مثل روز روشن بود که اگر بخواهد انقلابی منافع آمریکا را نشانه رود باید ماهیتی کمونیستی باشد مارکسیسم شدند انقلاب پیروز شد ناگهان فریاد برآوردن ارتش خلقی بپا می کنیم میهن خود را رها می کنیم و امروز مزد رهایی میهن را در آلبانی دریافت کردن نوش جانشان باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۰۷ تير ۱۴۰۲
همچنین سرنوشت ارتش پنجم دنیا برای مزدوران عبرت آموز باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۶ تير ۱۴۰۲
سلام سرلشکر تو را به خدا حقوق نیروهای نظامی افزایش بدین چون واقعا با شرایط تورم و گرانی همخوانی ندارد بخصوص نیروهای مسلح؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۰۷ تير ۱۴۰۲
البته منظور این دوست عزیز حقوق ارتش هستش، نری فیش سایر دوستان رو ببینی بگی حقوقشون خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۰۶ تير ۱۴۰۲
زمستان سخت چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۷ تير ۱۴۰۲
آلبانی چه خبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۶ تير ۱۴۰۲
هیچ کس منافق غربگدا رو قبول نداره ... حتی خود غربیها و منافقین :))

اصلا بهتره بگیم که ...

هیچ کس از نجاست خوشش نمیاد ... حتی خود نجاست :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۶ تير ۱۴۰۲
نظام باید تکلیف خود را با بعضی اصلاح‌طلبان و کانالهای مجازی و روزنامه ای آنها که سم به مردم بی اطلاع تزریق میکنند و موجب انحراف افراد بی اطلاع شده اند را روشن کند اینها حرفهای رهبری را برعکس منتشر میکنند و با گستاخی طلب کار نظام هم هستند سرمایه های نتانیاهو در ایران باید جمع شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۷ تير ۱۴۰۲
باید هرکی طرفدار حزب سبز بوده تفتیش بشه علی کریمی هم یکی از اینها بود که بادستبند سبز به زمین فوتبال میرفت.
آخرین اخبار