مدیر کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی گفت: رویکرد و اولویت سازمان تبلیغات اسلامی تمرکز بر روی موضوع جهاد تبیین است.

 حجت الاسلام و المسلمین جنتی مدیر کل امور مبلغان و دبیر ستاد عفاف و حجاب سازمان تبلیغات اسلامی در همایش تبیینی و تحلیلی با عنوان راوی ۸ که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار شد گفت: دشمنان برای تغییر افکار عمومی مردم به نظام اسلامی هزینه زیادی پرداخت می‌کند.
 
وی افزود: امروزه جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است و همه باید برای مقابله با دشمن به کار گیرند.
 
مدیر کل امور مبلغان سازمان تبلیغات اسلامی افزود: یکی از اشتباهاتی که وجود دارد روایت غلط است چرا باید دختر ایرانی در مملکت ما احساس بکند که آزاد نیست هرچه قدر حجاب و عفاف کمرنگ‌تر شود امنیت هم کمرنگ‌تر می‌شود.
 
وی اظهار داشت: دشمن با ما می‌جنگد تا الگوی مدیریتی جهان را تغییر دهد در عرصه‌های نظامی و سیاسی این‌ها باخته اند و امروزه این قدرت در عرصه‌های مختلف دشمن را وارد قدرت نرم کرده هدف اصلی دشمن توده‌های مردم است فشار اقتصادی نفوذ در بدنه اقتصادی و لجن پراکنی و شبه پراکنی و این دو باعث می‌شود مردم ضربه بخورند.
 
حجت الاسلام و المسلمین جنتی تصریح کرد: اینقدر دشمن از مسئله اقتصاد مقاومتی نگران است نمی‌گذارد این برنامه اجرا شود چرا اقتصاد مقاومتی که آقا می‌گوید انجام نمی‌شود باید روی این دو مورد کار کنیم و قدرت سخت دشمن اقتصادی و قدرت نرم ناامید کردن مردم است.
 
در ادامه از فعالان عرصه تبلیغ و همچنین امامان جماعت محلات تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار