معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: هجدهمین نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف کردستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سنندج برپا شد.

طه سمیعی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت:هجدهمین نمایشگاه فرش و تابلو فرش دستباف کردستان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سنندج برپا شد.

او افزود: در این نمایشگاه ۵۰۰ تخته فرش دستباف از مناطق مختلف کشور مانند تبریز، اصفهان، نایین، هریس همزمان با فرش‌های استان کردستان بالاخص سنندج و بیجار به معرض نمایش گذاشته شده است.

سمیعی افزود: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ خرداد لغایت ۵ تیرماه برگزار شد و تنوع فرش‌های ارائه شده در نمایشگاه مذکور نمایانگر ذوق و هنر هنرمندان سرتاسر ایران و عجین شدن فرش دستباف با زندگی مردم جای‌جای کشور است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: فرش‌های دستباف جزو باارزش‌ترین صنایع دستی کشورمان محسوب می‌شود و از اعتبار و آوازه جهانی برخوردار است، هنری که ادغام رنگ‌ها و طرح‌های مختلف سبب خلق و ایجاد خصوصیات چشم‌گیر در آن می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.