۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی طی یک سال گذشته در مازندران احیا و راه اندازی شده است.

نادعلی کهنسال مدیرکل صمت مازندران در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ۷۰ واحد تولیدی، صنعتی و معدنی در یک سال گذشته در استان احیا و راه اندازی شده است، گفت: با راه اندازی این واحد‌ها برای ۱۰۸۶ نفر اشتغال ایجاد گردیده است.

او افزود: ۴۳۰ طرح صنعتی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد که با راه اندازی این طرح‌ها ۱۴ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

کهنسال گفت: در این مدت یکماهی که از حضور بنده در این اداره کل می‌گذرد یکی از اولویت‌های اصلی نشست با خانه صنعت، معدن استان و انجمن‌های تخصصی و روسای اتاق‌های اصناف استان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، حضور در واحد‌های صنعتی بزرگ و برگزاری ۵ جلسه ستاد تسهیل و فعالتر کردن دبیرخانه‌های تخصصی استانی مرتبط با این اداره کل بوده، که در نظر داریم با تداوم این نشست‌ها از ظرفیت بخش‌های خصوصی بیشتر از گذشته استفاده کنیم.

او افزود: علاوه بر نظارتی که از سوی این اداره کل در بازار صورت می‌گیرد براساس قانون، اتحادیه‌ها و اتاق‌های اصناف موظفند بر واحد‌های صنفی نظارت داشته و تذکرات لازم را به آن دسته از واحد‌های صنفی که قانون را رعایت نمی‌کنند بدهند.

این نشست که با حضور رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار