معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۱۰ هزار واحد تولیدی با تامین منابع داخلی بانک‌ها و بخشنامه بانک مرکزی تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه بازدید از مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در شهرستان آمل افزود: از سال گذشته تاکنون روند احیای واحد‌های تولیدی با ظرفیت پایین تولید آغاز شده و شمار این واحد‌ها در سال جاری نیز بیشتر خواهد شد.

وی افزود: که در دولت یازدهم تعداد واحد‌های تعطیل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور از ۲۰ درصد به چهارده و نیم درصد کاهش یافت.

رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: امسال پیش بینی می‌کنیم تا شاهد بهره برداری و راه اندازی حدود سه هزار و ۴۰۰ طرح صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور باشیم.

یزدانی همچنین با اشاره به اینکه امسال همچنین پیش بینی می‌کنیم ۱۳۰ هزار شغل جدید در واحد‌های تولیدی مربوط به شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد شود، اضافه کرد، با اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت باید شاهد ایجاد شغل‌های پایدار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور باشیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروزاز ۲ شهرک صنفی و تخصصی مواد غذایی و نیز برنج در شهرستان آمل بازید کرد.

این ۲ شهرک توسط بخش خصوصی در این شهرستان با هدف تجمیع واحد‌های صنفی در حال ساخت است و به ترتیب حدود ۹۵ تا ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ع

اجرای برنامه احیای واحدهای تولیدی غیرفعال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.