کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه ۳۹۶ نماد در وضعیت مثبت و حدود ۳۶۵ نماد در وضعیت منفی دست به دست شدند.

رباب وفایی گفت: میان هفته‌ای نوسانی را در تابلوی معاملات پشت سر گذاشتیم، روز خودنمایی گروه خودرو و تک سهم‌ها بنظر می‌رسید، بیش از ۵۰ درصد نماد‌ها سبز پوش شدند، اما تغییر محسوسی در معاملات دیده نمی‌شود.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، دیروز بعد از اعلام نرخ ۳۷ هزار تومانی برای نرخ تسعیر ارز جهت محاسبه قیمت پایه فراورده‌های نفتی موج تقاضایی در بازار سهام برای شرکت‌های پالایشی ایجاد شد که ظاهرا امروز خبری مبنی بر عقب‌نشینی نرخ تسعیر فرآورده‌های نفتی به ۲۸۵۰۰ تومان براساس اصلاحیه منتشر شده از سوی انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت منتشرشد متاسفانه این رویکرد‌های سلیقه‌ای دید سرمایه گذاری را به دید نوسانی در بین اهالی بازار تبدیل می‌کند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش معاملات بازار بورس در پایان امروز به حدود ۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد تومان رسید. تعداد نماد‌های مثبت ۳۹۶ نماد و تعداد نماد‌های منفی ۳۶۵ بودند. خالص سفارشات با خروج ۲۷۸ میلیارد تومانی پول از بازار سرمایه همراه بود و در نهایت شاخص کل با افزایش ۶ هزار و ۵۲۵ واحدی به ارتفاع ۲,۱۹۶,۱۲۷ رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار