شیرین زاده در بازدید از ترمینال مسافربری اردبیل با بیان اینکه این طرح با هدف تشویق مسافرین به انجام سفرهای برنامه ریزی شده و ترویج فرهنگ آن در بین خدمات گیرندگان بخش حمل و نقل مسافری و خدمات رسانی بهتر به مردم جهت برنامه ریزی برای انجام هرچه بهتر سفرهای تابستانی اجرا میشود.
معاون حمل ونقل اداره کل راهداری استان اردبیل می گوید: برخی از شرکتها از فروش بلیت بصورت اینترنتی خودداری میکنند که همه شرکتهای مسافربری موظف هستند از این طرح تبعیت کنند تا مردم براحتی بتوانند سفرهای خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.
او با اشاره به اینکه تمامی شرکتهای حمل ونقل مسافری موظفند از ابتدای تیر ماه امسال حداقل ۸۰ درصد ظرفیت سرویسهای اتوبوسی خود را در مسیرهای برون استانی از طریق سایتها و آپهای اینترنتی و موبایلی طرف قرار داد شرکتهای حمل و نقل را بفروش برسانند گفت: شرکتهای حمل و نقل مسافر باید در بازه زمانی ۱۵ روزه ارائه سرویس جهت پیش فروش بلیت را در سامانههای اینترنتی رعایت کنند.
شیرین زاده از نظارت هوشمند، مستمر و ویژه بازرسان و کارشناسان اداره کل راهداری برسامانههای فروش بلیت اینترنتی خبرداد و می گوید: عملکرد تمامی شرکت ها، تخلف و شکایتهای واصله مبنی بر عدم رعایت موارد فوق از طریق سامانه بررسی و شرکتهای متخلف جهت برخورد به کمیسیونهای مربوطه معرفی میشوند.
او از همه مردم و مسافران خواست هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکتها را جهت رسیدگی به سامانه ۱۴۱ راهداری استان اردبیل اطلاع دهند.