فرماندار زرند بطور سرزده به شهر خانوک مراجعه کرده و با حضور در پاسگاه انتظامی این شهر با کارکنان این پاسگاه دیدار و گفت و گو کرد.

عصر امروز فرماندار زرند بطور سرزده به شهر خانوک مراجعه کرده و با حضور در پاسگاه انتظامی این شهر،  با کارکنان این پاسگاه دیدار و گفت و گو کرد.

 سید رضا حسینی نژاد در این دیدار، ضمن تقدیر از زحمات مجموعه‌ی نیروی انتظامی شهرستان و بالاخص پاسگاه انتظامی خانوک، گفت: کار شما از جمله‌ی کار‌هایی است که خیلی راحت می‌تواند نیّت الهی و قصد قربت در آن راه پیدا کند.

همه‌ی کار‌ها را می‌شود برای خدا انجام داد؛ حتّی تلاش معاش را هم می‌شود برای خدا انجام داد و قصد الهی کرد؛ امّا در بعضی از کار‌ها قصد خدایی کردن خیلی راحت‌تر است؛ از جمله کار شما، چون کار شما خدمت به جامعه است، خدمت به مردم است، خدمت به جمهوری اسلامی است، خدمت به اسلام است و نصرت اسلام است.

 رئیس شورای تامین شهرستان زرند ادامه داد: نیروی انتظامی در مسئولیّت خود که ایجاد امنیت است، مظهر حاکمیّت جمهوری اسلامی است، یعنی جزو وظایف جمهوری اسلامی این است که در جامعه امنیت ایجاد کند.

 نماینده‌ی عالی دولت در شهرستان زرند در پایان سخنانش با اشاره به نقش مهم نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت، افزود: پلیس بایستی اقتدار داشته باشد؛ باید بتواند مقتدرانه عمل کند؛ باید بتواند با قاطعیّت عمل کند. منتها نکته‌ی کار این است که اقتدار را با ظلم نباید اشتباه کرد؛ اقتدار را با حد و مرز نشناختن و بی مهار حرکت کردن نباید اشتباه کرد. اقتدار باید با عدالت، با مروّت، با ترحّم؛ جا‌هایی بایستی با ترحّم همراه باشد؛ این مظهر اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار