سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: تامین زمین و ایجاد زیرساخت های لازم برای اتحادیه‌های صنفی و تولیدی در استان پیگری می‌شود.

محمدکاظم منزوی در ایین گرامیداشت روز ملی اصناف، اظهار داشت: تامین و اعطای زمین و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اتحادیه‌های تولیدی یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت بررسی مشکلات اتحادیه‌ها در حوزه‌های گوناگون و حل آن‌ها انجام شده است.

منزوی اضافه کرد: اصناف بزرگ‌ترین بخش اقتصادی در کشور محسوب می‌شوند به همین جهت طی یک سال گذشته برنامه‌ریزی مدونی صورت گرفت تا با هر یک از اتحادیه‌های چهارمحال و بختیاری جلسات مستمری برگزار شود و درنتیجه ارتباط بسیار خوبی ایجاد شده است.


بیشتر بخوانید


وی گفت: تامین و اعطای زمین همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اتحادیه‌های تولیدی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد؛ همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت بررسی مشکلات اتحادیه‌ها در حوزه‌های گوناگون و حل آن‌ها انجام شده است.

آقای حبیبیان رئیس اتاق اصناف شهرستان شهرکرد اظهار داشت: مردم شهرکرد به مدت ۱۰ روز با خرید از فروشگاه‌ها امکان استفاده از ۱۰ درصد تخفیف را دارند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری سمینار، کلاس‌های آموزشی برای اصناف و بازاریان همچنین اجرای جشن و برنامه‌های شاد و متنوع برای آن‌ها از دیگر موضوعاتی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فضل الله رحمتی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های دهه تولید و تجارت، گفت: این دهه فرصت مناسبی برای تبیین دستاورد‌های نظام همچنین قدردانی از جامعه صنفی می‌باشد.

وی ادامه داد: آموزش اصناف، ایجاد حلقه مناسب بین جامعه تولیدکننده و مصرف‌کننده در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار