استاندار چهارمحال و بختیاری از سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های سرمایه‌گذاری تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خبر داد و گفت: این سرمایه‌گذاری از روز‌های ابتدایی امسال در استان آغاز شده است.

غلامعلی حیدری در جشن روز اصناف که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های محوری دولت سیزدهم رفع ناترازی‌های گذشته است و در همین راستا به استان‌هایی نظیر چهارمحال و بختیاری توجه بیشتری می‌شود.

وی ادامه داد: در سفر سال گذشته رییس‌جمهور اعتبار چشمگیری به استان اختصاص یافت که معادل چندین سال اعتبار این استان بود و با جذب این حجم اعتبار تحول بزرگی در استان شکل می‌گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از اقداماتی که دولت سیزدهم از جمله وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی برای استان انجام داده است ورود سازمان‌های سرمایه‌گذاری از جمله شرکت شستا، سازمان بازنشستگی و صندوق بیمه روستاییان و عشایری است که در همین راستا ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


حیدری خاطرنشان کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث و تکمیل پنج درمانگاه تامین اجتماعی نیز در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کلنگ زنی نیست و اگر طرحی آغاز کند آن را به پایان می‌رساند، افزود: امید است با اقدامات دولت سیزدهم ناترازی‌های موجود رفع و زمینه رشد و آبادانی استان بیش از پیش فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار