فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۳۲۵ کیلو تریاک در سه عملیات پلیسی در شهرستان میناب خبرداد.

 سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با کار اطلاعاتی از قصد انتقال یک محموله مواد مخدر بوسیله یک دستگاه خودرو پژو پارس در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او گفت:ماموران حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم خودروی مورد نظر را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و دستور توقف دادند که راننده خودرو با مشاهده ماموران با تغییر اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و سرعت عمل پلیس خودرو متوقف ودر بازرسی از آن ۲۰۶ کیلو تریاک که بصورت فله‌ای در صندوق عقب خودرو بود کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی استان گفت: با تلاش ضربتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب و همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی عملیاتی دیگر، با انجام کار اطلاعاتی و رصد عناصر اصلی قاچاقچیان، یک بارانداز و محل دپو محموله مواد مخدر را در یک منزل در منطقه هشتبندی شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از منزل مورد نظر ۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و یکدستگاه خودرو پراید متعلق به قاچاقچیان توقیف و ۴ قاچاقجی دستگیر شدند.

او گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی چغازردی میناب نیز در عملیاتی دیگر حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بندرعباس به میناب به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و خودرو را متوقف ودر بازرسی از آن مقدار ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که بطرز ماهرانه در داخل خودرو جاساز شده بود کشف و یک متهم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: طی سه عملیات پلیسی در شهرستان میناب جمعا ۳۲۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف، ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ قاچاقچی و سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها: کشف موادمخدر ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.