رسیدگی به هزار و ۱۵۹ شکایت شهروندان قزوینی در حوزه کالا‌های اساسی

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از رسیدگی به یک هزار و ۱۵۹ مورد شکایت مردمی مربوط به کالا‌های اساسی طی سه ماهه سال جاری در استان خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی قزوین از رسیدگی به یک هزار و ۱۵۹ مورد شکایت مردمی مربوط به کالا‌های اساسی طی سه ماهه سال جاری در استان خبر داد و گفت:  این تعداد شکایت‌های مردمی در رابطه با عرضه کالا‌های اساسی بوده که در سامانه ۱۲۴ ثبت شده است.

وی اضافه کرد: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی پس از مراجعه به واحد‌های گزارش شده توانستند ۴۴۹ مورد تخلف صنفی را محرز و ثبت کنند.

خدایاری ادامه داد: با تشکیل ۳۳۸ فقره پرونده تخلف صنفی تاکنون ۲۹۰ حکم قضایی از سوی تعزیرات حکومتی استان قزوین صادر شده است.

این مسوول ادامه داد: بیشترین تخلفات صنفی شامل گران فروشی، کم فروشی، اخفای کالا‌های اساسی، توزیع خارج از شبکه، تعطیلی خودسرانه و درج نکردن قیمت بوده است.

خدایاری خاطرنشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی در حوزه کالا‌های اساسی و مواد غذایی موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار