درگردهمایی بزرگ «مسیر جهاد» از ۱۸ پیرغلام و فعال فرهنگی استان البرز تجلیل شد.

تجلیل از پیرغلامان و فعالان فرهنگی استان البرزرئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ اسلام منحصر به روحانیت نیست، بر نقش گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی در تبلیغ اسلام تاکید کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با بیان این‌که امام راحل قائل بودند که کار‌های بزرگ را مردم می‌توانند انجام دهند، اظهار کرد: اگر تصور کردیم گروه یا سازمانی ایجاد شده و قرار است همه اقدامات توسط آن سازمان انجام شود، یعنی امام را درست درک نکردیم. 
وی با بیان این‌که تبلیغ اسلام منحصر به روحانیت نیست،گفت: گروه‌ها و مجموعه‌های مردمی اسلام را تبلیغ می‌کنند، باید بحث کرد که چطور تبلیغ مردمی اتفاق می‌افتد، اگر رویکرد نهاد انقلابی از جنسی که امام بنا گذاشت، حمایت از مجموعه‌های جهادی مردمی نباشد، اهداف محقق نمی‌شود.
وی به شاخصه‌های مکتب امام خمینی (ره) اشاره کرد وگفت: هروقت مکتب امام خمینی (ره) را پیش گرفتیم به موفقیت وپیشرفت رسیدیم.
رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با پیوند اراده‌های مردم است که جهادسازندگی اتفاق می‌افتد افزود: همه جوانان برای اقتدار کشور باید درمیدان، حضور داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز نیز در این گردهمایی با اشاره به برگزاری این همایش بزرگ به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ با هدف اعتلای فرهنگ و ترویج اسلام ناب تشکیل شد.
حجت‌الاسلام مهدی ولایی بیان کرد: این سازمان تبلیغات دینی مردمی، سازمان‌دهی و هدایت نیرو‌های ارزشی و تشکل‌های مردمی و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام را نیز به صورت ویژه در برنامه‌های خود دارد. 
وی گفت: امروز در استان البرز توانسته‌ایم شبکه‌سازی بسیار مطلوبی از نیرو‌های مؤمن و انقلابی انجام دهیم.
ولایی افزود: ترویج شاخص‌های اعتقادی صحیح بعد از حکومت چند ده ساله رژیم طاغوت که سعی در از بین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی داشتند مهمترین هدف این سازمان به شمار می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۲
سازمان تبلیغات، سازمانی بی خاصیت و بار مالی بر دوش ملت