رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: بزرگترین و نخستین جشنواره فیلم کوتاه خانوادگی و ساخت آدمک‌های استکبار به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمیان با بیان این که بزرگترین و نخستین جشنواره فیلم کوتاه خانوادگی و ساخت آدمک‌های استکبار به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می‌شود، گفت: جشنواره فیلم کوتاه با عنوان آرامش جهان و در بخش‌های داستانی، مستند، نماهنگ و پویانمایی برگزار می‌شود.

او می‌گوید: چرایی مبارزه با صهیونیست، کشور فلسطین حق مردم فلسطین است، چرایی غصب و چپاول خاک فلسطین، داستان هولوکاست، حکومت صهیونیست بر جهان توسط رسانه‌ها و فراماسون‌ها، ترویج انواع فساد بین مردم جهت تسلط راحت و آسان برحکومت‌های جهان از موضوعات این جشنواره است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: پنج جایزه سی میلیون ریالی، هفت جایزه بیست میلیون ریالی و ده جایزه ده میلیون ریالی برای جشنواره آرامش جهان درنظر گرفته شده است.

او می‌گوید: فیلم به‌صورت خانوادگی و فامیلی تهیه شود و دانش آموزان و اولیای مدارس یه‌صورت جمعی می‌توانند در این بخش شرکت کنند و شرکت به صورت گروهی و دوستانه هم بلامانع است.

او می‌گوید: فیلم‌ها می‌تواند با تلفن همراه و یا دوربین حرفه‌ای با حداکثر زمان ۱۲۰ ثانیه و حداکثر حجم ۴۵ مگابایت تهیه و از طریق پیام رسان‌های ایتا و بله به شماره ۰۹۱۰۵۹۵۱۰۴۷ ارسال شود.

ابراهیمیان گفت: مهلت ارسال آثار تا پایان ماه مبارک رمضان است.

مسابقه جالب و هیجانی ساخت آدمک‌های استکبار و نماد‌‌های استکبار ستیزی روز قدس برای همه مردم عزیز

همراه با جوایز ویژه

جایزه خانوادگی ،گروه دوستانه، کانون و پایگاه  بسیج،هئیت های مذهبی، ۳ میلیون تومان

جایزه  دوم ۲ میلیون تومان

جایزه سوم ۱ میلیون تومان

️ نکات قابل توجه:
۱.‌ تهیه عکس و فیلم از مراحل ساخت و حضور آدمک‌های سران کشورهای مستکبر و به نمایش درآوردن آدمک در راهپیمایی روز قدس
و نابودی صهیونیست.
۲. امتیاز ویژه برای آدمک‌های که انعکاس رسانه‌ای دارند.
۳. ارسال به  +989105244552
پیامرسان ایتا و بله.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.