نورمحمدی: بازیکنان تا طلبشان را نگیرند قراردادشان را تمدید نمی کنند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: بیرانوند به عنوان ملی پوش توقع دارد که مبلغ قراردادش را به طور کامل پرداخت کنند.

رضا نورمحمدی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان هنوز نقل و انتقالات را شروع نکردند، اظهار کرد:  همیشه این طور بوده که اول وضعیت مدیرعامل و سرمربی تیم مشخص  می‌شود و بعد بودجه اصلی باشگاه را باید بدانند چقدر است تا بتوانند بازیکنانی که می‌خواهند بگیرند. سقف بودجه هم گذاشتند و شرایط سخت شد و اکنون هیچ کس نمی‌تواند با قاطعیت صحبت کند حتی تیم سپاهان هم آن طور که باید وارد بازار نقل و انتقالات نشده است.

بازیکنان تا طلبشان را نگیرند قراردادشان را تمدید نمی کنند 

نورمحمدی درباره انتقادات گل محمدی بابت شروع نکردن نقل و انتقالات از سوی باشگاه پرسپولیس گفت: به نظرم بودجه باشگاه هنوز تعیین نشده است و مدیرعامل هم هنوز مشخص  نیست که می‌ماند یا عوض می‌شود. در پرسپولیس آنچه  دیدیم این است که مدیرعامل این باشگاه بعد از یک الی ۲ سال عوض می‌شود و احتمالا هنوز به قطعیت نرسیدند. مهم‌ترین مسئله این است که اول باید  با بازیکنانی که از سال گذشته هستند تمدید کنند. خیلی از بازیکنان برای تمدید نمی‌آیند صحبت کنند، چون واقعا طلب دارند و اگر طلبشان  جمع شود خیلی زیاد می‌شود و آن‌ها تا زمانی که پول خود را نگیرند مذاکره نمی‌کنند.

تاخیر در جذب بازیکن کار پرسپولیس را سخت می کند 

او افزود: بازیکنان جدیدی که بخواهند بیایند مذاکره کنند صددرصد اولش پولی را برای پیش پرداخت می‌خواهند و باشگاه باید بسترش را آماده کند و بعد با آن‌ها صحبت کند.  با توجه به اینکه تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد هر چقدر در جذب نفرات دیرتر اقدام کنند خیلی کار برایشان سخت می‌شود.

بیرانوند چیزی زیادی به جز پرداخت مطالباتش نمی خواهد 

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اخطار بیرانوند به باشگاه برای پرداخت مطالباتش گفت: بیرانوند گلر یک تیم ملی فوتبال محسوب می‌شود و در این سال‌ها تمام وجودش را برای پرسپولیس گذاشته است. بازیکنی  است که در ایران شاید یکی، ۲ تا دروازه بان لنگه او باشند  و توقع دارد به عنوان ملی پوش و بازیکن  پرسپولیس چیز‌هایی که می‌خواهد برایش مهیا کنند و چیز زیادی هم نمی‌خواهد و فقط مبلغ قراردادش را به طور کامل می‌خواهد.

بازیکنان انتظار دارند که پرداختی هایشان به موقع داده شود 

او افزود: اتفاقاتی که بعضی از مواقع در پرسپولیس می‌افتد و مدیرعامل عوض می‌شود و مدیرعامل بعدی می‌آید این طلب‌ها را کاری ندارد. بعضی از مدیران همانند گرشاسبی طلب‌ها را دادند و این خیلی خوب است، اما مدیر عاملان دیگر طلب‌ها را برای موقعی می‌گذاشتند که زمان مدیریتشان بگذرد و این خیلی بد است. بازیکنان می‌خواهند طلب فصل گذشته تسویه شود و بعد قرارداد ببندند. تیم پرسپولیس فصل گذشته در ۳ جام قهرمان شد و انتظار دارند پرداختی هایشان به موقع داده شود.

بازیکنان مدنظر گل محمدی باید جذب شوند 

نور محمدی درباره اینکه گفته می‌شود یاسین سلمانی، رضا شکاری و حسین کنعانی زادگان در لیست یحیی گل محمدی برای فصل بعد هستند، گفت: این نفرات جوان هستند و من بازی یاسین سلمانی را در تیم ملی امید دیده ام. حسین کنعانی زادگان در پرسپولیس بوده و  با این قهرمان شده است. او بازیکن ملی پوش است. به نظرم پرسپولیس که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند باید تیمش در هر پستی ۲، ۳ بازیکن خوب داشته باشد. این تیم می‌خواهد در ۳ جام شرکت کند و در طول فصل ممکن است اتفاقاتی برای بازیکنان از جمله مصدومیت‌ و محرومیت‌ رخ بدهد و به نظرم صددرصد این بازیکنان باید اضافه شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار