مدیرکل انتقال خون قزوین گفت: تیم سیار انتقال خون استان با هدف خون گیری از متقاضیان اهدای خون امروز در مرکز بهداشت بیاضییان آبیک مستقر شد.

 عباس طالبیان مدیرکل انتقال خون قزوین گفت: تیم سیار انتقال خون قزوین قبلا در بیمارستان شهدای آبیک مستقر بود، اما با توجه به ساخت و ساز در این مرکز درمانی همکاران ما امروز در مرکز بهداشت بیاضییان آبیک مستقر شدند.

وی اظهار کرد: تیم سیار انتقال خون استان قزوین ۲۲ تیر ماه نیز در مرکز بهداشت یاد شده حضور خواهند یافت و نسبت به خون گیری از متقاضیان اهدای خون اقدام می‌کنند.

این مسوول گفت: تیم سیار انتقال خون استان قزوین هر هفته سه شنبه‌ها در بویین زهرا مستقر است و ماهانه یک بار نیز در شهرستان آوج نسبت به خون گیری از متقاضیان اهدای خون اقدام می‌کند.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین همچنین یادآور شد: در حال حاضر تنها در شهر‌های قزوین و تاکستان دارای پایگاه ثابت انتقال خون هستیم و برای خون گیری از متقاضیان در سایر مناطق استان ناچار به اعزام تیم سیار هستیم.

وی از پیگیری برای تامین و خرید یک دستگاه اتوبوس سیار خون گیری خبر داد و گفت: با کمک خیران و منابع استانی درصدد تامین این اتوبوس هستیم تا مشکلات مربوط به خون گیری از متقاضیان در نقاط مختلف استان را مرتفع کنیم.

 
  

برچسب ها: انتقال خون ، خون گیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار