همایش منطقه ای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران چهار استان در یاسوج پایان یافت.

در این جلسه استاندار با تاکید بر سلامت برگزاری انتخابات خطاب به مسئولان و فرمانداران گفت: شما مسئولان و فرمانداران حق مداخله در رای داوطلبان انتخابات را ندارید و باید از رای و حقوق مردم دفاع کنید.

احمدزاده افزود: مردم دنبال عدالت هستتد ونباید با حرکات ورفتار‌های ناصحیح مردم را ناامیدکنیم.

وی بیان کرد: آموزش‌های لازم برای دست اندرکاران بخصوص بخشداران لازم وضروری است وباحساسیت بیشتری موضوع انتخابات راپیگیری کنید.

استاندار با تاکید بر اینکه نباید فرصت‌ها را دراختیار فرد یا گروهی سودجو قرار دهیم که ازآن استفاده نادرست کنند  ادامه داد: دولت باید همه را درصحنه اتتخابات بایک چشم ببیند.

وی همچنین بااشاره به هماهنگی و برنامه ریزی‌ها لازم برای سفر رییس جمهور وهیات دولت به استان گفت: امیدواریم شاهد حضور حداکثری و تجلی اراده مردم در پشتیبانی از دولت و رئیس جمهور باشیم.

هاشمی معاون سیاسی امنیتی استاندار در این‌ جلسه هم گفت: این همایش دو روزه با موضوع آموزش و کلاس‌های کارگاهی برای فرمانداران ۴ استان خوزستان، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر وهرمزگان درمرکز استان تشکیل شد.

هاشمی هدف از برگزاری این دوره ها را ارتقاء آموزش‌های کاربردی فرمانداران برای هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات و نظارت دقیق بر عملکرد سایر مدیران درمناطق و شهرستانها عنوان کرد.

همایش منطقه ای انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور فرمانداران چهار استان در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که در پایان سال جاری ۲ انتخابات حساس مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.