معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مشمولان دارای برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی‌نامه مشمولان حضور یابند.

سرهنگ حسین پیوندی، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان گفت: مشمولانی که برگه آماده به خدمت به تاریخ یکم تیرماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگه معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید در ساعت، محل و مراکزی که در برگه معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان افزود: مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید- ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را به‌اتفاق اصل مدارک موردنیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

پیوندی تصریح کرد: عدم حضور به‌موقع در زمان و محل‌های تعیین‌شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۰۲ تير ۱۴۰۲
خدا نگهدارتان
Japan
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۱ تير ۱۴۰۲
60 هزار میلیارد تومان فیلترشکن میفروشن که با این پول میشه یکسال به 500 هزار سرباز هر ماه 10 میلیون تومان حقوق داد و سربازی رو حرفه ای کرد.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۸ ۰۱ تير ۱۴۰۲
جدا؟
آخرین اخبار