معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان از ارائه تسهیلات شغلی به سربازان منقضی خدمت در استان خبر داد.

حسین پیوندی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: برابر دستورالعمل ابلاغی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح و تدابیر اتخاذ شده در خصوص تأمین اعتبار و بودجه لازم مقرر شده است تسهیلات شغلی ۱۵۰ میلیون تومانی به سربازان ماهر منقضی خدمت بومی و ساکن استان که از سال ١٣٦٧ به بعد از خدمت ترخیص شده باشند، اعطا گردد.

وی در ادامه داد: اعطای تسهیلات در بانک‌های عامل استان، تنها به طرح یا طرح‌های اشتغال متقاضی با متقاضیان معرفی شده از سوی گروه کاری استان، انجام می‌گیرد.

معاون وظیفه عمومی استان تصریح کرد: سربازان منقضی خدمت فارغ‌التحصیل مراکز علمی، آموزشی و دانشگاهی کشور (اعم از دولتی، آزاد، فنی و حرفه‌ای با علمی کاربردی) و همچنین فارغ‌التحصیلان هنرستان فنی و حرفه‌ای و مدارس کاردانش، با ارائه مدرک مهارتی برای دریافت تسهیلات ثبت نام نموده و چنانچه طرح اشتغال آنان مرتبط با مدرک مهارتی شأن باشد مشمول برخورداری از این تسهیلات هستند.

پیوندی بیان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰۰ و سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان سمنان (واقع در بلوار امیرکبیر - پشت ساختمان راهنمایی و رانندگی) از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.