همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر روز چهارشنبه نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد در میدان «منگوران» شهر مهاباد با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی و اقشار مختلف مردم کار خود را آغاز کرد.

 نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع مصرف مواد مخدر و اعتیاد یک روزه که در میدان «منگوران» مهاباد برپا شده بیش از ۱۰۰ عکس و پوستر در زمینه فرهنگ سازی برای مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

رییس اداره بهزیستی مهاباد در حاشیه این نمایشگاه گفت: برپایی این نمایشگاه یکی از مصوبات کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوده و به منظور آشنایی بیشتر مردم با آثار و عواقب سوء مصرف مواد مخدر و راه های درمان اعتیاد دایر شده است.

کریم محمد اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، شهرداری و انجمن های غیردولتی این شهرستان برپا شده است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با استقبال خوب شهروندان مهابادی و بویژه جوانان روبه رو شده است، ادامه داد: نمایش تئاتر خیابانی با موضوع مبارزه با مواد مخدر با حضور هنرمندان در همین مکان برگزار خواهد شد.

محمدی یادآور شد: در حاشیه این نمایشگاه برشورهایی در زمینه آثار سوء مصرف مواد مخدر در بین بازدیدکنندگان توزیع و کتاب هایی نیز در همین زمینه عرضه شد.

وی تاکید کرد: مبارزه فراگیر و اطلاع‌رسانی به موقع یکی از راهکارهای ضروری برای رویارویی با این معضل اجتماعی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.