کاهش مصرف برق با طرح تغییر ساعت اداری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه؛ طرح تغییر ساعت اداری را در کاهش مصرف برق در استان کرمانشاه محسوس دانست و گفت : اجرای این طرح تاکنون موجب کاهش مصرف ۱۵تا ۲۰ مگاوات برق در روز شده است.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه طرح تغییر ساعت اداری را یک کار علمی و حساب شده در راستای کاهش مصرف برق در کشور دانست و گفت : اجرای این طرح تاکنون آثار مشهود و موفقیت آمیزی در استان کرمانشاه داشته است.

وی در مورد افزایش مصرف برق در استان گفت: افزایش مصرف برق با آغاز فصل گرما و روشن شدن کولر‌های خنک کننده امری طبیعی است، زیرا به ازای افزایش هر درجه دما از ۳۲ درجه به بالا؛ ۳۰ مگاوات برق بیشتر در استان کرمانشاه مصرف می‌شود و این روند افزایش مصرف با بالا رفتن دمای هوا رابطه مستقیم دارد.

مرادی تاکید کرد: طرح تغییر ساعت اداری به این خاطر ۱۵ تا ۲۰ مگاوات برق در استان کرمانشاه کاهش داده که اگر اجرا نمی‌شد حتما به این میزان بیشتر مصرف می‌شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه پیک مصرف برق در استان را ۷۱۲ مگاوات در روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری در ساعت هشت و ۳۵ دقیقه اعلام کرد و گفت: مصرف برق در همه استان‌های کشور با توجه به آغاز فصل تابستان رو به افزایش است که باید با تدابیری مصرف بهینه آن مدیریت شود .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.