مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه افزایش دما را عامل بالا رفتن مصرف برق در کرمانشاه طی روز‌های اخیر دانست و گفت : بیشترین پیک مصرف را ۲۳ خرداد و به میزان ۷۱۲ مگاوات داشتیم.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کرمانشاه با اشاره به اینکه طی روز‌های اخیر کرمانشاه یکی از استان‌های کشور با بیشترین افزایش مصرف برق بوده، دلیل این امر را گرمای هوا اعلام کرد و گفت : تقریبا به ازای هر یک درجه افزایش دمای هوا، ۳۰ مگاوات افزایش مصرف برق در استان داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از ثبت پیک مصرف ۷۱۲ مگاواتی برق در استان طی روز‌های اخیر خبر داد و عنوان کرد: این پیک مصرف ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه ۲۳ خرداد رخ داد.

وی با بیان اینکه بیشترین پیک مصرف برق در سال گذشته در ۲۳ مرداد و به میزان ۸۴۳ مگاوات بوده، یادآور شد: پیش‌بینی ما این است که میزان پیک مصرف در اوج گرمای امسال (مرداد ماه) به ۹۰۰ مگاوات برسد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با پیش‌بینی افزایش مصرف برق در تابستان امسال، تامین برق پایدار مشترکین را نیازمند همراهی آنان دانست.

مرادی با اشاره به وجود دو پیک مصرف روز و شب که شامل ساعت ۱۲ تا ۱۷ و ۲۰ تا ۲۳ است، افزود: تقاضا داریم افراد از مصارف غیرضروری در این ساعات خودداری کرده و وسایل پرمصرف مانند اتو، لباسشویی و ... را کمتر استفاده کنند.

وی از سایر راهکار‌های مدیریت مصرف برق هم یاد کرد که قرار دادن دمای کولر گازی روی ۲۴ درجه سانتی‌گراد، استفاده از دور کند کولر آبی، قرار دادن کولر آبی زیر سایبان و ... از مهمترین آن‌ها بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با همراهی مشترکین و استفاده از طرح پاداش قبوض، تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر بگذاریم .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.