فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه ای در دیباج دامغان خبر داد و گفت: این فرد به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای با بیان اینکه سارق حرفه‌ای در دیباج دامغان دستگیر شد، ابراز کرد: این فرد در گشت زنی بامدادی پلیس منطقه دیباج در یک وانت بار شناسایی و مأموران انتظامی اقدام به تعقیب خودروی وی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این فرد به محض دیدن پلیس‌ها فرار می‌کند، ابراز کرد: تعقیب و گریز تا جایی ادامه پیدا می‌کند که این سارق خودروی خود را رها و به کوهستان متواری می‌شود اما با تلاش مأموران انتظامی دیباج دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از اعتراف سارق به ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: برای وی پرونده تشکیل شده و همراه مستندات به دادسرا ارجاع شده است تا شاکیان و مال باختگان به مرور آمده و مسیر قضائی پرونده را شکل دهند.

موقوفه‌ای همچنین گفت: از شهروندان تقاضا می‌شود حتماً خانه باغ‌ها و اماکنی که با مقصد زمانی زیاد در آن حضور می‌یابند را به تجهیزات هوشمند مانند دزدگیر، دوربین مدار بسته و حفاظ‌های مناسب مجهز کنند

وی همچنین از دستگیری سارق سیم و کابل ساختمان‌های نیمه کاره در سمنان نیز خبر داد و گفت: مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر شهر سمنان حین گشت زنی به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و در بازرسی وسایل همراه وی ۱۰۰ متر سیم و کابل برق کشف می‌کنند که این فرد هم اکنون در دادسرا حضور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.