رییس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه علمیه، سازمان‌ها و نهاد‌های فرهنگی برای تحقق اهداف جهاد تبیین بیش از پیش فعال شوند.

 احمدرضا بسیج در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته بسیج اساتید اظهار داشت: در حوزه جهاد تبیین حرفه‌های زیادی زده شده که به آن عمل نشده است.

وی افزود: اهداف جهاد تبیین و روش‌های عملیاتی کردن آن باید برای دانشجویان، کارمندان، طلبه‌ها، نیرو‌های نظامی و انتظامی تبیین و تشریح شود.

بسیج به فعالیت یک‌هزار و ۸۰۰ عضو هیات علمی و مدرس در دانشگاه‌های چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: از این تعداد یک‌هزار و ۲۰۰ نفر عضو سازمان بسیج اساتید هستند که ۱۰۰ نفر از آنان فعالیت چشمگیر دارند.

وی یادآور شد: امسال به‌مناسب ۳۱ خردادماه روز بسیج اساتید از ۱۵ چهار علمی و ورزشی دانشگاهی چهارمحال و بختیاری تحلیل می‌شود.

رییس سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری اظهار داشت:روز چهارشنبه ۳۱ مردادماه برنامه روز ملی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹ تا ۱۲ در دانشکده فنی پسران شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی شهید چمران را دارای حکمت نظری و عملی دانست و گفت: برنامه حکمت عملی نظری شهید چمران در بستر روبیکا برای علاقه‌مندان به ویژه جوانان تشریح و تبیین می‌شود.


بیشتر بخوانید


بسیج به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال اشاره و تاکید کرد: سازمان بسیج اساتید در انتخابات له یا علیه کسی فعالیت ندارد، اما موارد تبیینی و ترغیبی برای حضور مردم در انتخابات را خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار