سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مایلی‌کهن همبازی و دوست ما بوده است. بخشی از این حرف‌ها را هم از روی دلسوزی می‌زند.

علی پروین  سرمربی اسبق باشگاه پرسپولیس درباره آغاز تمرینات تیم پیشکسوتان پرسپولیس، اظهار کرد: به دلیل کرونا تمرینات را قطع کرده بودیم، اما وقتی خود بچه‌ها گفتند تمرین بگذار، ما هم کار را شروع کردیم. می‌خواهیم دور هم باشیم و به قول مرتضی فنونی زاده بساط خنده هم به راه است.

او درمورد اینکه بازیکنان دهه ۶۰ شیطنت خاصی دارند، گفت: همه آن‌ها خوب هستند. شاید یک جلسه اضافه کنیم.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره پیگیری این تمرینات توسط شرکت پیشکسوتان و اشتیاق بازیکنان این تیم با توجه به آینده‌نگری در نظر گرفته شده برای آن‌ها، پاسخ داد: همه می‌دانند یک مجتمع گرفته و ساخت و ساز خوبی کرده‌ایم. یک قرارداد با شستا داریم. یک قرارداد هم با فروشنده‌ها بسته‌ایم. ان‌شاءالله از برج ۵ کار روی غلطک می‌افتد تا بتوانیم برای این بچه‌ها صندوق درست کنیم تا یک پولی در آن باشد تا دیگر اینجوری نباشد که خدابیامرز علیرضا عزیزی ساعت ۲ شب از بیمارستان زنگ بزند و بگوید پول ندارم. به داد من برسید.

پروین اضافه کرد: با فعالیت‌های این شرکت و مجتمعی که ما گرفتیم، می‌توانیم تا آخر عمر به پیشکسوتان حقوق بدهیم.

او درباره اظهارات اخیر محمد مایلی‌کهن، توضیح داد: مایلی‌کهن همبازی و دوست ما بوده است. او را دوست داریم و من عاشقش هستم. بخشی از این حرف‌ها را هم از روی دلسوزی می‌زند. ممد مملکت را دوست دارد و همه حرف‌هایش از سر دلسوزی است. خودتان او را می‌شناسید. مایلی‌کهن خیلی پسر خوبی است. من و همه بچه‌ها عاشقش هستیم.

سرمربی پیشین تیم ملی درباره حضور شاگردان امیر قلعه‌نویی در تورنمنت کافا، گفت: نباید این تیم ملی را به مسابقات می‌فرستادند. حالا که فرستاده‌اند باید قهرمان شود و اصلا در این موضوع شک نکنید. تیم امید یا جوانان را به کافا می‌فرستادند، حتی اگر می‌باختند چه ایرادی داشت؟ همیشه از باخت می‌ترسیم. می‌دانید چرا ترس داریم؟ می‌ترسیم ببازند و فردا ما را عوض کنند. تیم امید که به یک تورنمنت دیگر رفته است. یک تیم دیگر را روانه مسابقات می‌کردید.

پروین درباره اینکه بهتر است اختلافات محمد مایلی‌کهن با امیر قلعه‌نویی به اتمام برسد، گفت: به موقع درموردش صحبت می‌کنیم. ان‌شاءالله درست می‌شود.

او درباره اینکه آیا تیم پیشکسوتان پرسپولیس برنامه‌ای برای برگزاری بازی دوستانه دارد، گفت: تمرینات شروع شود، حتما بازی دوستانه هم می‌گذاریم. اگر ۲ جلسه تمرین کنیم، پس از آن قطعا یک بازی دوستانه هم داریم.

اسطوره فوتبال ایران درباره مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس تحت مدیریت رضا درویش، عنوان کرد: اکنون فصل نقل و انتقالات است. یک ساعت قبل با درویش صحبت کردم. او مقداری درگیر است. بازیکنان ۲ جام گرفته‌اند و حق هم دارند. یحیی گل‌محمدی هم خیلی زحمت کشیده است. تدارکات، مدیرعامل و به ویژه بازیکنان همه زحمت کشیدند. تنها افرادی که ۲ کاپ را گرفتند، آن‌هایی هستند که در زمین بازی می‌کنند. من مربی تا لب خط هستم، اما بازیکنان در زمین زحمت می‌کشند. درویش مقداری سختی می‌کشد. قرارداد ۷، ۸ تا ۱۰ بازیکن تمام شده و مانده‌اند چه کار کنند. نمی‌دانم پول  دارند یا ندارند، اما ان‌شاءالله همه چیز درست می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خون آبی
۱۸:۴۰ ۰۱ تير ۱۴۰۲
پیر مرد پر حاشیه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۷ ۰۱ تير ۱۴۰۲
آقای پروین از مایلی کهن میترسه،حتما ازش ضعف داره،وگرنه کجای حرفهای این آقا از روی دلسوزی بود،با همه مشکل داره،ازنظام گرفته تا افرادی که باهاشون مشکل داره،فقط از حسودیشه،بهش محل نمیزارن،اینجوری زده به سرش و دیونه شده اینو باید ببرن روانپزشک تا نزده به کوه.این آقا حتی به مرقد مطهر امام هم رحم نکرده،هرچه بلاست زیر سر پروینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۱ تير ۱۴۰۲
پروین هم از مایلی کهن می ترسه که نکنه اسرار او را هم فاش کنه
Iran (Islamic Republic of)
زارعی پور
۰۹:۲۹ ۰۱ تير ۱۴۰۲
این علی پروین تاکی نمی خواهددست ازاین کارها بکشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
مثل این که سرمربی تیم ملی زیاد بهتون فشاراورده گرنه ازسردلسوزی نیست
Iran (Islamic Republic of)
فرهنگی
۱۴:۰۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
مایلی کهن انسان نیست بلکه ......است .چرا به مرقد امام ایراد گرفت .خیلی بیشعور هست و بی شخصیت.باید زندانی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
مایلی کهن هر چه گفت عین واقعیت است که خیلی ها جرات گفتن ندارن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۳۰ ۰۱ تير ۱۴۰۲
تنها کسی که از مرگ‌باکی نداره میتونه حق بگه و نترسه
Iran (Islamic Republic of)
علی صابری
۱۳:۲۹ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
علی پروین برای همیسه اسطوره فوتبال معرفت وجوانمردیست مرد بزرک و تکرارنشدنی مانند حجازی عزیز پکر حیدری سلطان فوتبال بی نظیری جمع زیادی از رامسر
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۰:۰۵ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
مردتکرارنشدنی فوتبال ایران.
Iran (Islamic Republic of)
بهروزی
۰۶:۰۳ ۳۱ خرداد ۱۴۰۲
مایلی کن در این مصاحبه میزان شعورش را نشان داد.
خودش کمک مربی پرسپولیس بود بدون هیچگونه تجربه ای مربی تیم ملی فوتسال شد و بعد با کمترین تجربه مربی گری مربی تیم ملی شد.
حالا ... بیار باقلا بار کن.
Iran (Islamic Republic of)
علی پویان
۲۳:۲۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
پروین خودش یک انرژی برای پرسپولیس است پروین را باید به بدنه مدیریت باشگاه بیارند
Iran (Islamic Republic of)
اهالی بره ره
۲۱:۵۱ ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
پیرلنگی ترسو !!!
آخرین اخبار